Temperatuurvraag!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jee, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo allemaal.

Weer een vraag van mij.
    Ik heb nog steeds een temp van 37,6C 's ochtends en dat vanaf 7 febr.Zakt de temp echt 1 dag voordat je ongesteld wordt?Vanaf hoeveel dagen hoge temp kan je testen?

Alvast bedankt!

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je kan nu al testen hoor! Als je 1 dag overtijd bent, kan je testen! Mocht het negatief zijn en je wordt niet ongesteld, test dan enkele dagen later nog eens.

Succes! (Laat je het weten?)

3. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ja, ik zou ook zeggen TESTEN!

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik zou zeggen testen,

je temp kan ook pas omlaag gaan een uur of een dag na dat je ongi bent gewerden

5. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    TESTEN!
    Ben erg benieuwd... :D

6. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wat een reacties meiden!Bedankt!
    Ik wacht nog even tot ik over het aantal dagen ben van mijn langste cyclus en dat is donderdag.Ik laat het jullie zeker weten!Eerder wil ik zowieso niet testen,vanwegen eerdere teleurstellingen.

7. Niet meer actief

Hallo Jee, de temp hoeft niet te zakken voordat je ongesteld wordt, bij sommigen daalt die pas op de dag zelf of soms zelfs pas later.
    Als je weet wanneer je eisprong is geweest, en je telt dan 14 dagen erbij (of voor de zekerheid 18), dan kun je met een gerust hart een test doen. Als je zwanger bent zou die dat op dat moment moeten uitwijzen.
    Maar al 13 dagen een constante hoge temp zou kunnen betekenen dat je zwanger bent, mits je niet ziek bent. Je thermometer kan overigens ook kapot zijn, als die steeds precies dezelfde temp aangeeft. Vaak zit er toch wel wat verschil tussen de ene en de andere dag. Check anders het topic temperatuurkaartjes eens.
    Alvast veel succes met testen donderdag!
    Ik duim voor je.

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Dank je,Indigo!
    Met mijn thermometer is niks mis,want was vanochtend om 7u en toen gaf hij 37,5 aan en om 7.30 37,6C.Voel me ook niet ziek,alleen misselijk en duizelig en heb 1x 's nachts moeten overgeven.Verder erg moe en gevoelige borsten,maar goed dat wil ook niet altijd wat zeggen.Vandaar dat ik verstandig nog even wat dagen wacht om teleurstellingen te voorkomen.

9. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Jeetje Jee :) wat spannend, ik zou testen als ik jou was, maar kan me ook goed voorstellen dat je het niet wilt ivm eerdere teleurstellingen ken het gevoel....

Ik duim hard voor je, heb je geen last van onigpijnen of iets anders bruinverlies of roodverlies of wat dan ook?

10. Niet meer actief

Oké, dan zit dat in ieder geval al goed....thermometer functioneert ;)
    Nou, je klachten klinken me hoopvol in de oren. Ik ga voor je duimen hoor!

11. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Dank je Indigo en muisje!Duim ook voor jullie!
    Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog en geen bruin of rood verlies.
    Denk af en toe wel dat het er is,maar het is gewoon erg vochtig van onder :oops: .Verder soort van hele lichte krampjes links en rechts.

12. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Ik duim ook mee voor je!
    Spannend hoor....
    :D

13. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    testen!

14. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoop dat al die duimen helpen! ;)
    Pff,testen...dat ligt nu ff moeilijk.Wil er nog even mee wachten.Tenminste,zolang ik het nog kan volhouden. :) Maar...zodra ik het weet,dan weten jullie het ook!

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Jee, wat spannend!

Ga je vandaag testen? Ik leef zooooooo met je mee!
    En ik hoop zo dat het voor jullie raak is!

Ik hou je in de gaten...

Liefs
    Joyce

16. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ha Joyce...Zo zeg,jij alweer 10 weken!Lekker hoor!Gaat alles goed?
    Ik ga zaterdag testen,als dan mijn temp nog hoog is.Las ergens dat als je temp 18 dgn hoog is,dat dan de kans erg groot is.Heb deze keer erg veel geduld.Had gisteren zo'n hoofdpijn en last van mijn rug en dan heb ik ook altijd als ik ongi word,dat ik nog ff niet durf te testen.Mijn temp was vanochtend gewoon nog wel hoog,dus wie weet!Ik houd je op de hoogte!

Deel Deze Pagina