Hee lieverds, ik heb 6 december de eerste afspraak bij de gyn in het ziekenhuis, heb er ontzettend veel zin in en zou het geweldig vinden om het hartje te kunnen horen/zien!! maar vanaf wanneer hebben jullie het hartje gehoord? weet namelijk niet of ik die afspraak een weekje moet verzetten, wil ik het hartje kunnen horen. ps.http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/317450-hoelang-ben-zwanger.html#post11403173 vandaar mijn vraag
ik dacht 7weken en 4dagen te zijn op de echo was het 6 weken precies maar met een heeeeel mooi kloppend hartje en gisteren was ik normaal 10 weken maar ben terug 3 daagjes vooruit gezet
Vandaag gezien met een rood knipperlichtje met 6 weken en 5 dagen. Ik dacht zelf 7 weken en 2 dagen dus iets terug gezet
Ik heb alleen het hartje zien kloppen gisteren door middel van een inwendige echo, ik zit nu in het einde van de 5e week.
Het hartje horen kloppen lukte hier pas met 16 weken. Het hartje zien kloppen lukte met ongeveer 6 weken al.
Hartje gezien met 10 weken (toen pas eerste echo). Bij 16 weken hebben we het hartje voor het eerst gehoord. Bij onze dochter hoorden we het hartje bij 8 weken al. Mijn toenmalige huisarts kon dat via het echoapparaat laten horen. De VK waar ik nu loop vond dat niet zo goed voor het kindje en heeft dat dus niet gedaan.
Met onze tweede heb ik n echo gehad met 6+0 en toen hebben we het hartje zien kloppen ( nog niet zo snel, was net begonnen met kloppen) en we hebben het gehoord. Met 6+5 weer gezien, klopte al veel sneller en gehoord!
Op de eerste echo, ong 6 weken, het hartje zien kloppen. En met de angelsound met een week of 11 het hartje gehoord.
Wat spannend toch allemaal. En ik blijf het geweldig vinden dat het hartje al zo vroeg begint te kloppen. Ik heb over anderhalve week mijn eerste echo, ben benieuwd...
ik ben ook heel erg benieuwd, heb over 13 daagjes de eerste echo, dan ben ik een kleine 6 weekjes dus hoop echt dat we wat kunnen zien!!
spannend hoor! ik moet morgen weer ben dan 6 weken en 2 dagen ik hoop t ook te zien echt zo spannend hoop dat t allemaal goed zit
net geweest, vandaag nog moeilijk of niks te zien. kloppend hartje? spannend volgende week weer terug
Hier voor het eerst gehoort tijdens mn eerste termijn echo rond 11+5.. En vandaag ook bij de verloskundige tijdens de controlle.. Ze durfde me niet te beloven of we het gingen horen ivm mn gewicht.. Maar het was toch gelukt!!