Ik weet het...het duurt nog wel even, maar ik ben er nu stiekem al een beetje mee bezig Ons kereltje wordt over 2 maanden 1 jaar en ik ben nu al aan het denken wat hij kan gaan trakteren op het kdv. Dus inspiratie en ideeën gevraagd! Hij zit op een babygroep met kindjes van 3 mnd tot 1,5 jaar. Het moet dus voor allemaal geschikt zijn en ik wil wel iets gezonds. Verder ben ik niet te beroerd om te knustelen
Mason zit ook op een groep met kindjes in verschillende leeftijden. Ik zat zelf de denken aan minikrentebolletjes en een aardigheidje, maar heb nog niet al te veel inspiratie Ik lees dus ook even mee
Nijntje koekjes achter een plaatje van nijntje (geprint op karton) geplakt met dubbelzijdige tape en een feesttoeter er aan met een plakbandje. Je kunt er tuurlijk vanalles achterplakken. In de ballon van nijn kun je nog leuk wat schrijven. Het idee is simpel en op vele manieren in te vullen. Plaatjes van teletubbie, bumba, dribbel etc op internet zoeken en een doosje rozijnen of een banaan, danoontje, potje fruit of wat dan ook erachter geplakt.
Ik heb bij lobbes.nl schepjes gekocht. (50cent per stuk) die in een plastik zakje gedaan samen met wat lekker en iets van fruit. De kinderen vonden het helemaal geweldig. Bij Lobbes.nl heb je een heleboel leuke goedkope spulletjes. Is echt de moeite waard om even te kijken.
ik had bij bakkerij bart nijntje broodjes gehaald en er een kartonnen jurkje bij gemaakt. daarna ingepakt in folie en er nog een nijntje koekje aan gehangen. viel erg in de smaak
Hoi hoi... Ik heb uitdeelboekjes gekocht van dikkie dik, het zijn kleine kartonnen boekjes bij www.bol.com. Ik doe deze in een zakje met mandarijnte als nemo verkleed Ik zie hier trouwens nog meer leuke ideeen! doeg doeg
Ik had bij de hema jip en janneke bekers en rietjes gehaald en van die bad beestjes. In elk bekertje had ik een beestje, een bibaboerderij peperkoekje en een doosje rozijntjes en het rietje.Het leek net een cocktail. Lekker en leuk maar toch ook gezond.
Mijn dochter heeft vorige week getrakteerd op het kdv. Ik had kant en klare cakejes gedoopt in glazuur (ook kant en klaar met wat blauwe kleurstof erdoor) en daarop een klein badeendje gedaan. Zag er super schattig uit. Een groot succes!
Liam heeft danoontjes getrakteerd. Die heb ik ondersteboven gezet en met vier rietjes en een ballon een luchtballon van gemaakt.
www.party-kids.nl/titels.asp?intCategor ... er=intMail Genoeg voorbeelden op deze site. Ik heb beertje Paddington gedaan van deze site met daarin Nijntje koekjes en een doosje rozijntjes.