Hallo dames.. Ik heb sinds vanacht.. Na de seks maar dat zal tpeval zijn.. Last Van het gevoel om te vallen?! Ben niet echtduizelig.. Maar kan gewoon niet lopen zonder me vast te houden.. Werd er ook misselijk bij of van.. Vanmorgen met opstaan nog steeds..werd na een tijdje wel minder..maar is er nog steeds..iemand een idee? Ik wordt er een klein beetje bag van.. Gister eerste echo gehad... Prachtig))))
Heb ik ook gehad in het begin van deze zwangerschap, ook het gevoel wagenziek te zijn terwijl ik niet in de auto zat, volgens mijn dokter toen volkomen normaal, is uiteindelijk ook overgegaan..
Schijnt iets met je evenwichtsorgaan te doen, als je er erg last van hebt kunnen ze wel wat voorschrijven, ik heb toen gekozen om even af te wachten, en toen ging het dus over... Wel even opletten dat je hb goed is (bloedarmoede) maar volgens mij heb je daar in het begin van je zwangerschap minder snel last van, gewoon lekker rustig doen vandaag en minder heftige sex hebben hi hi...
Haha ja ik riep hier al...geen seks meer.. Maar dat zag vriendje niet zo.. Komt ECHT niet van de seks hoor...
Ik heb het ook in erge mate gehad,er bestaan oefeningen voor om het probleem te verhelpen. Bij mij zaten er kristallen in het slakkenhuis(evenwichtsorgaan). Die zorgen ervoor dat je erg draait. Ben er nu zo goed als vanaf,maar het was allesbehalve leuk.
Nee niet verkouden.. Heb wel overgegeven toen ik echt uit bed ging.. Heb nog helemaal geen misselijkheid of overgeven gehad tijdens de Zwangerschap.. Nadat ik een tijdje uit bed was voelde ik me ook gewoon weer Normaal..