gevallen help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanDdjim, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    ik ben gisteren van de trap gevallen van boven naar beneden.... gestruikeld met mijn pantoffels.twee blauwe armen en een zeer gat... meer gelukkig niet. maar nu heb ik vanaf vanmiddag steeds buikpin erg laag zou dit een teken zijn dat er iets niet goed is?? door die val van gister? ik ben nu erg onzeker.:(

2. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik zou als ik jouw was nu de vk bellen! Zeker als je pijn hebt! :(

Ik hoop dat het goed blijft gaan..

Sterkte!

3. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Misschien zijn het pijnlijke spieren van de val opvangen, maar ik zou toch even een belletje doen naar de VK. Al is het maar voor de zekerheid en je eigen geruststelling.

Als je nog geen VK hebt, misschien de huisartsenpost bellen?

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben een paar weken terug ook gevallen. De volgende dag had ik echt spierpijn in m'n buik. Toevallig had ik die dag ook een echo. Heel prettig als geruststelling maar er was gelukkig niks aan de hand. Was echt pijn van het vallen.

Als je veel pijn hebt dan zou ik inderdaad wel even de verloskundige bellen of de huisartsenpost. Het is in ieder geval fijn als er even naar gekeken wordt. Sterkte!

5. Que

Que Niet meer actief

Ik ben met oudjaarsdag gevallen. Ik had ook onwijze buikpijn. De vk werd boos op mij dat ik niet gelijk gebeld had, ook al was het midden in de nacht. Ze luisteren dan naar het hartje, als die gewoon normaal klopt mag je weer naar huis. Ik heb 2 weken buikpijn gehad erna. Je mag tijgerbalsem op je buiksmeren en dat helpt heel goed!! Je moet alleen uitkijken voor de rode versie die geeft af op je kleding.

succes!! en als je het niet vertrouwt gewoon gelijk vk bellen.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken; als je nog zo pril zwanger bent is je baarmoeder nog zo klein dat-ie behoorlijk goed beschermd achter je schaambot zit.
    Ben zelf nogal hard van de trap gevallen bij een week of 12, is helemaal goed gegaan. Ik was wel beurs maar niks mis met de kleine. Ik zou het nu een stuk enger vinden om te vallen...

Maar voor de zekerheid: bel ff met de vk (en als je die nog niet hebt, met je huisarts), misschien vinden ze het een reden om een echo te maken, dan kun je zelf zien hoe het zit.

7. Aura

Aura Niet meer actief

Ik ben met 7 weken zwangersschap ook van boven naar beneden van een betonnen trap gevallen...heb toen ook meteen de verlos gebeld voor een echo...en gelukkig was alles met de kleine goed!
    Ze zitten nog zo beschermd dan, maar zou het wel even laten controleren hoor!!!

Ik had ook buikpijn en krampen na mijn val...omdat ik wrs. zo krampachtig goed wilde vallen zodat er niks met de kleine zou gebeuren, is dat bij jou ook zo?

Deel Deze Pagina