Vanaf wanneer in de box?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Steel, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Vanaf wanneer mag de baby in de box, is dat al meteen vanaf de geboorte of pas later?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier lag mijn dochter meteen lekker in de box.
    Meestal wel in een wippertje (helemaal plat) trouwens, dat vond ze in het begin prettiger.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ze mogen vanaf de geboorte in de box liggen.
    Hier lagen ze eigenlijk de eerste tijd vooral in de kinderwagen.
    Als ze in de box lagen, deed ik er altijd een dekentje overheen en een dubbel gevouwen dekentje in een boog boven ze langs, om het kleiner en beschutter te maken.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    het dochtertje van een vriendin ligt ook vanaf dat ze er is in de box. ze hebben van het voedingskussen een soort nestje gamaakt, waar ze heerlijk stabiel plat in kan liggen. mobiel erboven; helemaal prima! :)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ligt donique er vanaf twee maanden in. in het begin sliep ze veel en lag ze meestal in de wagen. wel als ze in de box ligt leg ik de voedingskussen rond haar dat ze een beetje beschut ligt!

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan lag er ook al vanaf het begin in, wel met het voedingskussen idd.

7. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Merle vindt er nog steeds niets aan, ligt het liefst bij papa/mama of slaapt. We proberen het iedere dag even, maar langer dan een kwartier vindt ze echt niet leuk!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier vanaf 4 of 6 weken ongeveer, in het begin zat ze vaker eventjes in haar wippertje, (tv kijkend als ze niet wilde slapen in de 1e weken) , en niet zo veel in de box.

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier beide meiden vanaf hun geboorte. Gewoon zo in de box en soms met voedingskussen.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise lag er ook al meteen na thuiskomst uit het zh in. Zonder voedingskussen oid. Wel lekker een dekentje erover natuurlijk. Gisteren toevallig de box naar zolder verhuisd.. echt raar hoor!

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier lagen ook beide meiden meteen in de box. Lekker met een dekentje erover.
    Ik heb bu voor deze baby zo'n hangmatje met een schapenvel erin. Ben eens benieuwd hoe dat bevalt.

Deel Deze Pagina