hier sliep de kleine overdag in de box, hij wilde overdag niet in zijn bedje slapen. 's nachts sliep hij prima in zijn bedje dus hebben we het zo maar gelaten. ik weet niet meer hoe oud hij was toen hij in zijn bedje overdag sliep, maar ergens rond 2 slaapjes per dag. verder box ideaal als je even elders moet zijn en onze kleine vond het prima in de box. lekker doen wat werkt voor jou!
hier sliepen ze overal box, kinderwagenbak, bed, mijn borst, papa's arm. Met negen maanden kom ik Colin nog achter me neer leggen op een bank en dan ging hij slapen als hij moe was. Shannon heeft veel mindercslaap nodig en vond het al snel onnodig om re slapen als we ergens waren. dus gewoon doen wat jij het handigst vind en wat bij je kindje past. Hier was trouwens de oplossing van wil niet in de box , een dubbele boxkleed om op te liggen en (natuurlijk)eenlekker dekentje voor het slapen gaan.
Eva heeft tot een week of zes haar slaapjes overdag in de box gedaan. Toen kon ze daar haar rust niet meer vinden met overprikkeling als gevolg, dus vanaf toen in haar bedje overdag. Geen probleem met die overgang gehad. Box is nu alleen om te spelen.
Onze dochter heeft vanaf de geboorte af aan in de box gelegen, ze deed daar ook haar slaapjes tussendoor en savonds naar haar eigen bedje. Ik had wel een matrasje in de box, dus niet alleen een boxkleed! Rond 3 maanden is ze smidags haar slaapjes in haar bedje gaan doen, de box vind ze nu helemaal niets meer jammer genoeg.
Als je zoontje zo snel afgeleid is zou ik hem lekker boven in zn bedje laten slapen. Denk dat hij anders misschien slechter slaapt en alleen maar overprikkeld raakt... Vanaf 1 maand was de box om in te spelen en dat vindt ze nu ook nog steeds leuk. En als ik op visite ben slaapt mijn dochter ook prima hoor.
ik vind het erg afhankelijk van je kindje. de 1 is gebaat bij een rustige omgeving en kan dus absoluut geen prikkels verdragen als het in de box slaapt. voor een ander kind maakt het mischien niet uit. wel ben ik het ermee eens een bed is om in te slapen en een box om in te spelen. ik vind het wel belangrijk dat ze het verschil weten. ik zou je gevoel volgen.