Hoi! Morgen word ons zoontje 1 jaar! En nu willen we iets leuks met m gaan doen! Wilde naar blijdorp gaan, maar entree en auto parkeren zijn we al 50 euro kwijt. Iemand leuke ideen?? Word prachtig weer, dus buiten zou wel leuk zijn! Liefs
Ik zag net je andere topic Het hangt er vanaf waar je woont.. Maar: -picknicken in het park -gaan zwemmen -kinderboerderij verder heb ik geen verstand van 1 jarige Maar het lijkt mij dat je niet al te veel geld hoeft uit te geven
Avifauna! Hele mooie vogels te zien, maar ook grote speeltuinen. Entree is maar iets van 6 of 7 euro en je zoontje mag gratis. Neem zelf lekker wat te drinken/eten mee en je hebt een hele dag plezier.
Net gereageerd op je andere topic maar voor een kindje van 1 hoef je echt nog niet zo veel spectaculairs te plannen toch?? Kinderboerdrij, zwemmen, speeltuin. Weet niet waar je woont maar hier in de buurt zit bijvoorbeeld ook een leuke kleine dierentuin (blanckendael) Ook veel goedkoper dan een grote dierentuin maar wel net zo leuk!
recreatiegebied Binnenmaas (zie dat je in Zuid-Holland woont). Hele grote speeltuin (3,50), kinderboerderij (gratis) en buitenzwembad (nog een beetje koud). Weet niet precies waar je woont maar in Ridderkerk zit een kinderboerderij met daarnaast een pannenkoekenhuis.
boerderij het geertje in zoeterwouden is HEEL erg leuk! paardje rijden voor 80ct. melk flesje geven aan de geitjes voor 80ct. voer ook 80ct. en mocht je je zaterdag vervelen in Rijswijk ZH in winkel centrum de boogaard komt zaterdag het zandkasteel langs