Wat Martijn nu weer had. Hij heeft het al een paar keer gehad nu maar net weer en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Hij word dan wakker en is ontroostbaar, soort kreunend huilen en lijkt op een koortsstuip maar hij heeft geen koorts maar wel de trekkingen met z'n benen en hij wil alleen maar tegen me aan liggen. En dat houdt zeker een half uur aan. Hij is dan ook niet aanspreekbaar en huilt met het kreunen erbij met z'n ogen dicht. En niks helpt, af en toe is hij tussendoor wel aanspreekbaar en kijkt hij je gewoon aan maar wil dan niks. Gisteravond duurde het zelfs drie kwartier! En net dus weer! geen idee wat het is? Jullie een idee? Ben al vaak bij de huisarts geweest de laatste tijd dus vandaar dat ik het eerst jullie vraag.
misschien groeipijnen?? mijn neefje heeft daar ook erg last van, maar ik weet niet of hij daarbij ook van die stuipen heeft, verder is hij dan wel ontroostbaar en kreunend aan het huilen. ben benieuwd wat de ha erover zegt! groetjes susanne
Ik ga morgen even bellen, kon vandaag niet meer. Alleen spoed. En mocht hij het weer krijgen is het wel spoed vind ik, dan bel ik meteen.