Mening gevraagd... maat slofjes!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kdvjuffie, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Wil graag even jullie mening horen over de maat slofjes die ik moet bestellen! Heb aantal weken terug slofjes voor mijn dochtertje besteld en heb ze gister binnen gekregen. Nu zijn ze helaas net pas en zit ze dus al met haar grote teen tegen de voorkant aan :(

Op de site stond dat je het voetje moet opmeten en dan 1 cm extra moet rekenen zodat het slofje goed zit en ruimte heeft om te groeien... Zoë heeft een voetje van 9 cm en ik heb dus een slofje maat 10 besteld, dus zou hij eigenlijk moeten passen.
    Nu wil ik dus wel andere bestellen maar zit ik te twijfelen tussen de maat 11 of 12!
    Aangezien die maat 10 echt te klein is moet ik echt andere hebben...
    Twijfel heel erg of ze dan niet snel uit de 11 is gegroeid en of de 12 dan weer niet veel te groot is?!?!

Wat zouden jullie mij adviseren?
    Alvast bedankt!

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

je kan ze beter wat te groot kopen aangezien het heel snel gaat hoor.. esmee heeft hier schoentjes die ze 2 maand geleden nog aankon en nu passen ze al niet meer.. ik zou gewoon maatje 12 nemen.. vaak kloppen de schoenmaatjes ook niet helemaal met het aantal centimeters wat beweerd wordt...

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Als je het idee hebt dat ze wel snel is met ontwikkelen (Eva rolde met 4 maanden om en ging met 7 maanden staan), zou ik maat 11 kopen. Denk je dat ze voorlopig nog niet gaat staan, zou ik maat 12 kopen. Als ze gaan staan moeten slofjes niet veel te ruim zitten, want dan gaan ze er over struikelen. Ik zit nu zelf namelijk met hetzelfde probleem, maat S is te klein, maat M nog veel te groot :(.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    haha hier ook te grote sloffen, niet handig hoor! Ik zou eerder voor goed passend gaan.

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ja als ze al staan is dat idd niet erg handig te grote sloffen.. haha.. esmee kan nog niet staan dus dat scheelt... :p is meer voor warme voetjes en dat het leuk staat...

Share This Page