vanaf wanneer in de wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jenala, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

    Maia Niet meer actief

    met een maand of 5-6 dacht ik dat ze overging. Ik heb het toen nog wel zo plat mogelijk gelegd.
     
  2. Klijntjuh

    Klijntjuh Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik vind het niks als een kind niet blij is, De zitting is zegmaar helemaal plat, dus hij ligt nu alsnog, maar die hoge randen zijn weg, dus hij kan kijken! En dat scheelt veel.. ik was telkens bezig hem half rechtop te zetten met kussentjes e.d. in de ligbak, omdat meneer gewoon ging huilen omdat hij wilde kijken..

    nou, dan is dit 10x makkelijker, en hij slaapt er heerlijk in ;)

    (draagzak is ook heerlijk hier, maar niet voor alles handig)
     
  3. Stefanie83

    Stefanie83 Bekend lid

    20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een Mutsy en mijn zoon was ook vrij fors. Hij heeft er precies een half jaar in gelegen. Toen hij 6 maand was hebben we de wandelwageninzet erop geplaatst. Die kan overigens nog vrij plat dus als je kleintje nog niet goed kan zitten kan dat prima.
     
  4. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn zoontje ging over toen hij ruim 8 maanden was. Hij had nog wel ruimte (bugaboo) maar ik vond het tijd dat hij over ging.
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hier ook een Bugaboo. Isabelle is nu ruim 6,5 maand en ligt nog in de reiswieg. Toevallig gisteren nog even gepast (ik gebruik meestal de draagdoek). Ik denk dat 't nog zeker een maand past, misschien zelfs wel wat langer.
    Milan heeft 5,5 maand in de reiswieg gelegen, toen pastte het niet meer.
     
  6. miepje21

    miepje21 Actief lid

    20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Mijn zoon zat met 3 maanden al in de wandelwagen omdat hij wou kijken. Mijn dochter heeft er gisteren ook voor het eerst in gelegen en ze vond het geweldig, en zij is nog niet eens 3 maanden. Ik heb een Quinny Buzz en die kan helemaal plat liggen dus net zoals de reiswieg, alleen kan ze zo beter kijken. En ze ligt nu net zo plat als in de reiswieg dus maakt niet uit of ze dan daar plat in ligt of in de wandelwagen. Het voordeel is dat ze nu kan kijken.
     

Deel Deze Pagina