We doen het al bijna een jaar met de simpele eetstoel van de Ikea, maar ik wil voor Elena toch een meegroeistoel aanschaffen. Voornamelijk ook omdat ze er dan zelf in kan klimmen. Ik dacht lekker op MP kijken, goedkoop proberen aan te schaffen, maar daar schrik ik toch wel van. De Stokke is zelfs 2e hands erg duur! Ik heb wel de Tiamo gezien, die is betaalbaarder. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van mama's met een Tiamo?
Wij hebben zelf de tiamo, vooral omdat deze inderdaad stukken goedkoper is dan de trip-trap. Hij bevalt hier prima, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik ben niet tevreden over de tripp trapp. Het verf bladdert er al af als je een druppel water erop laat liggen of als je 'm afneemt met een vochtig doekje!
Ik heb een tripp trapp, de paarse kleur (bestaat nu niet meer), na mijn neefje gebruikte ik die voor mezelf om aan te zitten en hier bladdert er geen verf vanaf hoor? Ben er erg tevreden van.
Wij hebben nog een andere stoel, maar ook een meegroeistoel, en die lijkt ook wel wat op de Tripp Trapp: de Kid Hit van Geuther. We hebben 'm net pas een paar dagen, maar we zijn er erg blij mee. Wij zijn voor deze gegaan omdat er ook een blad bij zit, en dat leek ons toch wel handig (is bij de Tripp Trapp niet). Dat blad kan je ook aanschuiven helemaal, zodat ze ook echt goed in de stoel zitten. Maar hij kan er ook af, zodat de stoel er aan tafel bij kan. Het zit- en voetenplankje is net als bij de Tripp Trapp verstelbaar.
tja een advies ga terug naar de winkel want je hebt levenslange garantie en dit hoort niet te kunnen.
Hier een zwarte tripp trapp en hij bevalt uitstekend. Hij wordt hier heel veel afgenomen met natte doekjes enzo maar hebben totaal geen problemen met deverf. Voor mijn dochter heb ik hem ook al in huis. Vind het ideale stoeltjes!
Heeft een tripp trapp geen blad? Ow, da's minder! Maar bij Elena op de creche hebben ze volgens mij ook stokke tripp trapp en daar hebben ze wel een blad, die je kan aandraaien met 2 van die grote knoppen aan de zijkanten? Of zijn dat dan ook Geuthers?
Bijd e preantal heb ikg ezien dat je tegenwoordig ook een blad bij de stokke kan kopen. Zit er dus niet automatisch bij.
Ik heb een tripp trapp, de paarse kleur (bestaat nu niet meer), na mijn neefje gebruikte ik die voor mezelf om aan te zitten en hier bladdert er geen verf vanaf hoor? Ben er erg tevreden van.
Wij hebben nog een andere stoel, maar ook een meegroeistoel, en die lijkt ook wel wat op de Tripp Trapp: de Kid Hit van Geuther. We hebben 'm net pas een paar dagen, maar we zijn er erg blij mee. Wij zijn voor deze gegaan omdat er ook een blad bij zit, en dat leek ons toch wel handig (is bij de Tripp Trapp niet). Dat blad kan je ook aanschuiven helemaal, zodat ze ook echt goed in de stoel zitten. Maar hij kan er ook af, zodat de stoel er aan tafel bij kan. Het zit- en voetenplankje is net als bij de Tripp Trapp verstelbaar.
tja een advies ga terug naar de winkel want je hebt levenslange garantie en dit hoort niet te kunnen.
Hier een zwarte tripp trapp en hij bevalt uitstekend. Hij wordt hier heel veel afgenomen met natte doekjes enzo maar hebben totaal geen problemen met deverf. Voor mijn dochter heb ik hem ook al in huis. Vind het ideale stoeltjes!
Heeft een tripp trapp geen blad? Ow, da's minder! Maar bij Elena op de creche hebben ze volgens mij ook stokke tripp trapp en daar hebben ze wel een blad, die je kan aandraaien met 2 van die grote knoppen aan de zijkanten? Of zijn dat dan ook Geuthers?
Bijd e preantal heb ikg ezien dat je tegenwoordig ook een blad bij de stokke kan kopen. Zit er dus niet automatisch bij.
Bij ons zitten er wel twee van die draaiknoppen op ja, waarmee je het blad vast kan zetten. Je kan ook zelf bepalen hoe ver je 'm aanschuift. En hij kan er dus ook helemaal af. Hij lijkt, vind ik zelf, wel erg op een Tripp Trapp, dus het zou kunnen dat ze die idd gebruiken. Dit is 'm: http://www.gardo.nl/catalogus/kid-hit-wit-p-1466/ En ze zijn er ook nog in andere kleuren (wij hebben een donkerbruine).
Mmm nu ik zo van jullie hoor dat het niet moet kunnen ga ik toch eens mailen (heb hem via internet besteld..) Ik vond het al vreemd voor dat geld! Verder zijn we er wel tevreden mee, maar die verf valt gewoon tegen. Het is een witte.
ik zou de tripp traap niet meer willen missen, mijn zoontje is 3 jaar en 2 maanden, en daarvoor is hij door mijn nicht gebruikt. hij is rood, en heeft alleen normale gebruiks sporen!
Ik had hetzelfde dilemma als jij, toen onze kleine meid toe was aan een kinderstoel. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een TrippTrapp (een nieuwe; juist omdat ze tweedehands zo duur zijn, hebben we toch maar een nieuwe gekocht). En ik ben er nog steeds bijzonder blij mee! Wat ik er bijvoorbeeld heel handig aan vind, is dat je kleintje er al vanaf vrij jong in kan (al vanaf een maand of zes). Met zo'n babykussensetje erbij, zit je kleintje namelijk mooi "vast" en rechtop. Er zit inderdaad geen blad bij. Dat leek mij in het begin een nadeel, maar blijkt in de praktijk een voordeel te zijn. Je schuift daardoor je kindje gewoon aan, aan tafel, en dat is (doordat je kindje dan meer ruimte heeft) behoorlijk wat geknoei minder!
ik heb de stoel van bambino kruitvat toen youame 2 was heb ik het blad eraf gehaald en kan ze gelijk aan tafel zitten de voeten steun kun je ook vertellen en zit een gordeltje in koste 40 euro