Vanaf wanneer in een winkelkarretje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Twee weken terug hebben wij dat pas geprobeerd en met succes.
    Onze zoon vindt het helemaal leuk.
    Hij vindt winkelen toch wel leuk, kan ie lekker rondkijken.

Ik vind wel dat de spijltjes in de rug niet zo fijn zijn en koud.
    Én mijn zoon vindt het lekker om aan het frame werkt te gaan sabbelen.
    Of hij steekt die ketting in zijn mond.

EN DÁT VIND IK NIET ZO FRIS :p

Neem dus iets interessants mee om op te sabbelen :)

2. ikke22

ikke22 Actief lid

1 sep 2009
    198
    0
    0
    ik ben 3 weken geleden naar het tuincentrum geweest voor de kerstmarkt ;) en toen zat de kleine ook lekker in de winkelwagen. ze vond het super :D

gewoon een keer proberen ;)

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Oh wat pittig zeg.. Kan niet wachten tot ik Robyn achter zo'n karretje kan zetten, maar helaas ze loopt nog niet zelfstandig.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.179
    2.302
    113
    Bij beide kinderen rond 8 maanden voor het eerst en dat ging prima. Jongste is nu 8 maanden en kan al 2 maanden los zitten, maar ik vond hem eerder nog zo klein om al helemaal alleen in zo'n zitje te zitten, haha.

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik kan niet wachten tot mijn meisje goed kan zitten! Wordt boodschappen doen een stuk makkelijker! ;)
    Nu doe ik de mc op het onderstel van de kinderwagen en de boordschappen in een mandje (zwaaaaar) en onderin de kinderwagen. Maar hoe deden jullie dat voorheen toen de kleine nog in de mc zat? Kun je ook het zitdingetje op de winkelwagen openklappen en daar de mc opzetten? Ik dacht dat ik dat wel eens gezien heb of kan dat niet? :(

6. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier ook rond 8,5 maand. Eerder zat hij wel redelijk, maar de zitjes zijn zo breed dus dacht dat hij steeds om zou vallen.
    Toen ik hem er met 8,5 maand in zette hoefde ik heb ook niet meer tegen te houden tegen opzij vallen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.855
    4.226
    113
    Hier toen ze niet meer in de maxi cosi ging. Ze was toen een maand of 9 a 10 denk ik. Moet wel zeggen dat mijn dochter heel erg klein is

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

dank jullie wel voor de reacties, we gaan het vrijdag maar gewoon proberen en met zijn 2en gaan dat was een goede tip!

Deel Deze Pagina