Draagdoek is idd geen optie. Heb ik 2x geprobeerd maar trekt mijn rug niet. Dan maar samen met hubbie boodschappen doen en de kinderwagen mee slepen
wij deden t ook pas toen ze echt zelf kon zitten.wagentjes zijn hard hoor. als r nu iemand ineens tegen je kar aanrijdt?net ff als je dat pak melk probeert te pakken...en heel ff niet kijkt.... ik werk zelf in n super,en zie t nog wel ns dat ze r te klein ingaan.vindt t maar niks.
Daniel heeft niet eerder dat dat ie goed kon zitten in een boodschappenwagen gezeten. Dat moet je mijn inziens ook niet eerder doen. Ik vind (persoonlijk) wel dat je de kleine wel snel uit de maxi cosi hebt. Want met dik 10 kilo en 76 cm kon Daniel er nog wel in (ligt misschien aan de mc?). Toen hij een keer kon zitten zijn we overgegaan naar een autostoeltje omdat de mc te zwaar werd. Als ze niet goed kunnen zitten vallen ze overal tegenaan in de boodschappenkar. En je kunt er zelf onmogelijk steeds achter lopen als je alleen boodschappen doet.
Qua grootte past hij nog net in de maxi cosi. Probleem is dat hij voor ons niet meer te tillen is vandaar.
Nee dat kan ik me zeker voorstellen...! Dat is echt gewicht heffen... En die MC op die winkelkarren zijn niks! Het is een 'rottige' tussenperiode als ze nog net niet kunnen zitten... Wij reden gewoon helemaal met de winkelkar naar de auto en dan hoef je maar eventjes te tillen.
Ja idd. vaak gaan hubbie en ik samen de grote boodschappen doen,maar soms komt het zo uit dat ik alleen moet en vind het dan wel een heel gedoe hoor Hij gaat zo voor het eerst in de autostoel. ben benieuwd. Neem idd hubbie en de kinderwagen mee
Dan zou ik voorlopig met z'n drietjes gaan en mocht je nou wel een keer alleen met Levi gaan, dan de maxicosi meenemen (wat ik hierboven al schreef).