Ik dacht het al weken...dat er een tandje zat aan te komen,maar e was niks te zien en te voelen...maar vanmorgen voelde ik een klein inie mini puntje! Ik vind het zo leuk Groetjes,
aaah leuk feli met de eerste tand hihi altijd weer leuk zon mijlpaaltje hier denk ik steeds dat er wat komt hij kwijlt ineens zit hele tijd met handen in de mond overal op kouwen rode wangen etc maar voel niets mijn oudste kreeg de eerste pas met 9 maanden dus ben benieuwd wanneer hij hem krijgt
Gefeliciteerd met haar eerste tandje Waar mama's al niet vrolijk van kunnen worden hé? Was ik ook ontzettend hihi
ff off topic, Maar britt die zuigt steeds op haar onderlipje hoord dit ook bij het verschijnsel tandjes?
Komt me wel bekend voor Jantina. Vigo doet dit ook verschrikkelijk veel. Ik weet alleen niet of dit ook in verband staat met tandjes.
Hier ook vanmorgen een beginnend eerste tandje ontdekt, nu weet ik ook geljk waarom mn kleine ventje zo uit zn humeur was de afgelopen paar dagen! Alleen is hij pas 16 weekjes oud...komt dit wel vaker voor, zo vroeg al n tandje?
Volgens mij is te tweede ook al onderweg voelde daarnet toen ik dentinox gebruikte nog meer puntjes! Groetjes,
gefeliciteeerd! leuk he en lief gezicht je beeb ineens met tandjes....alleen wel zielig dat ze daarvoor zoveeel pijn hebben maar dentinox maakt een boel goed gelukkihg jeetje en meteen een 2e erachteraaan?
Gefeliciteerd! Het duurt ook zó lang voor dat eerste tandje er EINDELIJK is (zeker na al die pijn die de kinderen moeten doorstaan!)
Laura is al 3 dagen hangerig, heeft lichte koorts en huilt verschrikkelijk en kwijlen natuurlijk! Ik denk dat het tandje er aan komt! Ben benieuwd