Is dit een periode?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ramona001, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hallo allemaal ik heb een vraag,

Onze zoon Sem van 7,5 maand vertikt het sinds een week om brood te eten smiddags en avond eten, zelfs wil hij tussendoor geen koekje en geen fruit hap, alleen zijn 3 flessen.....
    Voorheen at Sem zo goed, dat hij zelfs huilde als het op was, maar ik krijg het er nu met geen mogelijkheid er in,

Zijn er nog tips?
    Want hij huilt wel als hij honger heeft alleen wilt hij niks eten :(

bedankt

groetjes Ramona

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Krijgt hij misschien tandjes?Daan heeft een paar weken geleden zo`n weekje gehad. Toen heb ik heb ik hem gewoon 4 flessen gedaan, om toch te zorgen dat hij wat binnen kreeg. Na een paar dagen at hij weer gewoon!
    (En nu inmiddels in het bezit van 6 tandjes ;) )

Liefs Emma

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik denk oook tandjes...
    zou gewoon dan flessen geven als hij het andere niet wilt maar natuurlijk wel blijven proberen denk dat jhet zo weer over gaan

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    denk ook tandjes zal vast zeer doen als hij eet
    zou hem lekker zijn flessen geven en af en toe weer gewoon eten aanbieden en wil hij nog niet dan niet en later weer proberen

5. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Sem heeft sinds 3 weken 2 voortandjes....
    kunnen de volgedne tandjes al zo snel door komen?
    ik zie verder ook geen plekken waar de tandjes zouden kunnen komen

6. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ja hoor, Daan kreeg na zijn eerste 2 tandjes 4 weken later de volgende 2 en weer 4 weken later de laatste 2!Wel in de "verkeerde" volgorde, eerst 2 beneden. toen 2 bovenhoektanden en nu 2 bovenvoortandjes. Maar goed, elke x maar een paar weekjes ertussen!

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hier precies hetzelfde!

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    hmm zal mij eens benieuwen haha ben nu nog niet eens gewend geraakt aan zijn eerste 2, het gaat zo echt snel zeg!

9. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Inge heeft in 1,5 maand tijd 4 tanden gekregen en nu 2 weken later zit ze alweer te kwijlen, in haar mond te duwen en te bijten, dus ik denk dat er weer snel wat aan komt. Dus het kan zeker. Die eerste 4 kwamen hier echt bijna tegelijk, echt achter elkaar door. Inge wilde toen ook even minder (slecht) eten, maar alleen veel aan de borst. Zelfs drinken uit een beker wilde ze niet echt, terwijlze dat normaal geweldig vindt.

10. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Denk zelf ook tandjes dan gaan ze echt slecht eten ervan.
    Cecile gaat dan helemaal verbeten uit zien met kaakjes stijf op elkaar en trekt een vrezelijk zuur gezicht. Misschien wat koud is vind die nu lekkerder. Cecile vind het wel lekker

Deel Deze Pagina