Cadeau voor 1-jarig meisje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chebu, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Meisjesmoeders, ik heb jullie hulp nodig. Vrienden van ons in Parijs hebben voor Nikolai kleertjes en een rammelaar opgestuurd. Nu willen we uiteraard wat terug sturen, maar wat? Ze hebben een 1-jarige dochter (van januari 2008). Geen idee hoe groot ze is. Wat is leuk speelgoed om op te sturen? Of wat zijn leuke kleertjes? Ik wil niet zomaar met H&M aankomen omdat het setje wat zij gestuurd hebben best wel duur is.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou geen kleertjes doen als je geen idee hebt hoe groot het meisje is. Onze dochter is een maand ouder en zit pas in 68/74, maar ik ken er ook die al in 86/92 zitten! Erg lastig dus.

Ik zou iets van speelgoed geven wat ze daar niet kennen en iets zonder tekst, want daar heeft ze ok niet veel aan natuurlijk.

Onze dochter speelt graag met duplo, little pepole (kennen ze dat daar?) en met poppen en haar serviesje. Misschien een mooie pop ofzo?

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Die pop heet als het goed is baby awake volgens mij.
    Werk in een speelgoedwinkel.

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja klopt. baby awake :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

JA die pop daar is mijn dochter ook gek op! Zelf vind ik hem helemaal niet leuk moet ik bekennen....

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh kijk dat zijn leuke tips! Nee, het kindje is niet Frans maar gemixt Koreaans-Russisch.
    Ik ga eens even op zoek naar LP. En misschien inderdaad een vestje wat wat groter is, dan kan ze het straks aan.

7. acire

acire Fanatiek lid

sascha is ook gek op knuffels, maar ik denk dat ze die zelf al genoeg heeft?
    ik zou tenminste niet zitten te wachten op knuffels ;)
    hier zijn die bakjes die je kan stapelen(geen idee hoe het heet) favoriet, alles stopt ze in die bakjes en eet zogenaamd uit de bakjes met haar nijntje bestek.
    ook vind ze haar magnetisch tekenbord heel leuk.

ik zou inderdaad niet voor kleding gaan, of eerst even bellen welke maat ze heeft

8. acire

acire Fanatiek lid

oja, op heel veel speelgoed waarin gesproken word, zit ook knop op voor frans.
    ze heeft een soot pot waar je figuurtjes in stopt en een activity center die in het frans kan, volgens mij allebij van chicco.

als je toch voor kleding gaat zou ik voor de zekerheid maat 80 nemen. denk dat dat voor een meisje wel passen moet.
    mijn dochter heeft die maat nu en zit op de bovenste lijn met haar lengte.
    ik vind de kleding van bakkaboe errug leuk, is niet een heel duur merk.

Deel Deze Pagina