Vanaf wanneer in kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzielief, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Vanaf welke leeftijd ging jouw kindje in de kinderstoel? Wij hebben de Stokke.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

whaha ik was aan het twijfelen om hetzelfde topic te openen met de vraag erbij welke kinderstoel:D

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

wij hebben die van Ikea (antilope of zoiets) met een bij prenatal gekocht plastic ding wat in de stoel kan. De 'rol' die bij de stoel zit, vind ik nog te onhandig.

Ze zit er nu in met eten. Meer niet.
    Ze is 6,5 maand.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wij hebben een "yasmine" als ik me goed herinner.. mijn zoontje zat er vanaf 6 mnd heel af en toe in met eten.

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier sinds een maand of 7/7,5.

6. Gizzielief

21 dec 2011
    50
    5
    8
    In het hoge noorden
    Oke, dan is 6 maanden misschien wat vroeg? Wil haar er af en toe eens inzetten omdat ze graag rechtop zit.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij hebben de Stokke Tripptrapp en met 5 maanden geprobeerd maar toen hing ie er nog teveel in....met 6 maanden kon ie er goed in eten.

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Stokke. Met 5 maanden hing hij nog teveel in de stoel, hij hield het dan maar paar minuutjes uit. Vanaf 6 maanden ging het goed. Nu kan hij er heel erg goed in zitten. De hele maaltijd. Dat duurt dus gauw 20 minuten.

We hebben wel een tuigje gekocht. Daarmee zit ons bewegelijke mannetje net even wat beter.

9. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Mijn dochter kon vroeg zelfstandig zitten en ik kocht met 5 maanden ook de Stokke. Ze zat er heel goed in. Denk dat het afhangt van je kind, hoe goed ze zitten.

Wel fijn dat je de stoel aan tafel kunt schuiven, zitten ze lekker stabiel..

10. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Mijn dochter zat er vanaf 5,5 maand in. We hebben de stokke. Ze kan erg goed zitten.

11. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een ouderwetse met een lekker dik kussen erin. Vanaf 4,5 mnd zit hij erin.

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij hebben gisteren de Blames aangeschaft bij de ikea. We moeten m nog in elkaar zetten en dan maar eens zien wat ie ermee doet. Ik heb er wel zo'n kusseninzet bij gekocht.

13. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit ze er sinds 6 maanden in
    Ik weet eigenlijk niet wat voor 1 het is..het is een stoel en een tafel in een zodat ze later der eigen tafeltje mrt stoel heeft

14. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de stokke maar hij.zit er met zijn ruim 6.5 maand nog niet veel in. af en.toe paar min. maar hij wiebelt nog te veel om er lekker bij te kunnen eten. dat doen we dus nog lekker een tijdje in de wipper !

15. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Wij hebben een Akta Gracia, die staat wat schuins naar achteren, met tuigje. En vanaf 4 maanden ging hij erin als hij zijn eten kreeg, nu met 6 maanden laten we hem er altijd even wat langer inzitten, vind hij heerlijk. Kan hij lekker goed alles zien.

Van het bureau hier in Zweden was het goed dat we dat deden, kwamen ze zelf mee om het langzaam te "trainen".

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Mijn zoon ging er met 5mnd in, hing nog wat dus paar minuutjes.
    Dit ging al snel veel beter.
    We hebben de stokke, erg fijne stoel.

17. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Vanaf 5,5 maand ging onze dochter tijdens het eten in de babyset (kinderstoel) van Stokke voor hooguit 20 min. Daarvoor altijd in de Newborn set gezeten maar ze wilde rechtop. Ze is nu ruim 6,5 maand en kan al los zitten, ze houdt het dan ook makkelijk 40 minuten vol in de Tripp Trapp.

18. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Wij zijn ook sinds een week gestart met zoonlief af en toe in de kinderstoel te zetten. Vaak nog wel voor korte periodes. Al zit hij eigenlijk al vrij stevig er in. Hebben trouwens ook de Stokke.

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Nou zo te horen waren wij dan wel erg laat:D
    Met 8 maanden begonnen ( ook de Stokke) en maar n aantal minuten en dat dan steeds verder uitbreiden.

Ze kon trouwens prima zitten maar het lijkt me niet zo goed voor zown kleintje om al heel vaak en/of veel rechtop zit, maar dat was mijn gevoel erbij.
    Wipper is toch prima als t nog gaat?!

20. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier vanaf 6 maanden ongeveer, telkens een paar minuutjes en dan opbouwen. Nu zit ze er met het eten altijd in, en dan soms nog ff spelen. Wij hebben de Geuther Kid Hit met stoelverkleiner!

Deel Deze Pagina