Hai hai. Wij gaan binnenkort het babykamertje inrichten, maar ik vind het heel moeilijk hoe ik het in moet delen. Het is een kamertje van ongeveer 3 meter lang en 2,40m breed. Als je binnen komt lopen dan zit rechts een raam met een verwarming eronder. Hebben jullie ideeën over wat handig is qua indeling? Als ik links het bedje neer zou zetten, maakt het dan uit als je het kindje met zijn gezichtje van de deur aflegd? Wij zijn namelijk rechtshandig en volgens mij pak je de kleine dan het makkelijkste uit zn bedje. Of is dat onzin haha? Bedankt in ieder geval
Jeetje, waar je al niet over na denkt zeg. Zolang je het bedje niet naast of dichtbij de radiator zet, maakt het verder niet zoveel uit. Ikzelf heb het altijd leuk gevonden om het snoetje van mijn kindje direct te zien als ik de kamer in kom Je pakt een kind met beide handen uit bed en dus maakt dat niets uit
Haha, snap dat je het kindje met beide armen pakt. Vergat erbij te vertellen dat mn linker schouder niet helemaal goed is, dus ik kan niet goed teveel gewicht met mn linker arm tillen Vandaar dat ik er dus over nadenk Maakt het misschien wat duidelijker haha. Maar misschien gaat het gewicht verdelen prima
wij vonden het hier ook handig om het bedje zo neer te zetten dat als de deur op een kier staat we in de wieg kunnen kijken. Als ze dan ligt te pruttelen hoef ik niet de kamer in te lopen om te kijken of het gewoon pruttelen..of ander ongemak is Vonden we een boel onrust schelen.
Is wel een slimme tip! Hebben gisteren de spullen in elkaar gezet en nu staat ie helemaal achterin, moeten nog even schuiven. Ruimte is kleiner dan we dachten!!
wij hebben het ledikantje in een hoek van de kamer staan schuin tegenover de deur.. idd als er wat geluid uit komt, kun je gelijk naar het gezichtje kijken.. zie je gelijk of het wakker is of bijv. droom o.i.d. Gewoon neerzetten waar het het makkelijkst is, zolang hij of zij zich niet kan branden aan de verwarming.. die van ons ligt met het hoofdje onder het raam (tochtvrij).. kan ook niet anders eigenlijk..
Wij hebben 'n ienimini babykamer.. In m'n fotoalbum staan een aantal foto's, mocht je willen zien hoe we 't ingedeeld hebben. Een 'normale' commode hebben we niet (neemt teveel ruimte in) en ook geen 'normale' kast, aangezien er een inbouwkast in het kamertje zit... Toch is 't een mooi, rustig kamertje geworden. (De foto's zijn van 'n tijdje terug, ondertussen hebben we ook 'n mooi hemeltje én geen enge groene 'sok' meer, maar 'n witte... ) Kindje mag niet te dicht bij de deur, niet te dicht bij 'n raam, niet te dicht bij de radiator....... Bij ons was daardoor eigenlijk de enige optie die overbleef 'het bedje optakelen', dus we hebben ons daar maar niet teveel van aan getrokken...