Speelgoed voor in de auto

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamalijntje, Oct 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi,

Wij gaan volgende week de nieuwe autostoel in de auto zetten maar het speelgoed van de maxicosi past niet op de nieuwe auto stoel. Logisch want het is een echte stoel.

Maar nu is mijn vraag welke speelgoed is leuk voor in de auto?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Je hebt bij de prenatal een boog die je met een zuignap aan het raam kunt bevestigen met allemaal speeltjes er aan.

Maar gewoon een boekje, pop werkt ook prima..

Esmee heeft zo'n hekel aan autorijden dat we een dvdspeler voor in de auto hebben aangeschaft! De beste aanschaf tot nu toe!:D

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Er zijn toch ook van die "stuurtjes" heb ik geloof ik ook bij prenatal gezien. Kunnen ze mee autorijden...

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben zo'n zak gekocht die je aan de stoel voor je kindje kan hangen en daar zit standaard een telefoontje + een pop in. En als ze die zat is, dan bergen we er anders speelgoed in op ;) .

5. Ik lees graag mee! Sinds kort zit mijn dochtertje ook in de autostoel en speeltjes zijn dan wel handig:D

Wij hebben trouwens wel de Kiddy infinity Pro met zo'n soort blok voor haar buik!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij geven Thirza van alles mee in de auto, gewoon haar gewone speelgoed, (wel steeds even dat speelgoed waar ze dan een dag niet mee heeft gespeeld, zodat het wel weer ff nieuw is en ze zich niet binnen de kortste keren weer verveelt).
    Ze zit nu dan nog wel in de MC, dus vallen van speelgoed is straks ws een iets groter probleem dan nu (maar ook nu valt er regelmatig wat naast de MC), maar anders zou je speelgoed misschien vast kunnen maken met een speenkoord ofzo?

Share This Page