Wij hebben een 3-in-1 kinderwagen, een mutsy 4-rider. Ik gebruik op dit moment nog de "bak" maar ons meisje is wel geen forse baby, maar wel een lange baby. In de breedte kan er nog een baby naast zegmaar, bij wijze van spreke, maar in de lengte gaat ze er echt uitgroeien! Vanaf wanneer kan je op een verantwoorde wijze een baby in een wandelwagenzit zetten? Ze kan nog niet zelfstandig zitten, maar als ze op schoot zit, zit ze wel het liefst, een liggende houding wilt ze alleen nog maar als ze haar flesje krijgt ! Groetjes!
als de buggy helemaal plat kan moet het goed gaan, meestal wordt het afgeraden tot kindjes echt zelf kunnen zitten maar eerlijk gezegd heeft ons meisje nog nooit in de bak gelegen, dat was alleen maar krijsen geblazen, we gebruiken de maxicosi nu voor korte wandelingetjes en even snel een boodschapje doen, ik denk dat we hier ook wel voorzichtig de buggyzit erop kunnen doen. ik zou het proberen en dan op de platste stand, kijken wat je kindje doet.
Mijn zoontje kon met 4 maanden al bijna niet meer in de bak. We hebben hem toen in de stand gezet iets hoger dan plat,en dat ging prima.
onze kleine ging met 4 maanden in de buggy (wij hebben ook 3 in 1), ze paste steeds minder goed in de bak en ze hield niet zo van liggen... ze ging steeds vaker huilen en jammeren als ze in de bak lag. ze is ook echt een meisje dat niks wil missen en alles wil zien. we hadden der gewoon in zo een lekker dikke voetenzak gedaan en op de helft van liggen en zitten... ze zeggen idd dat het het beste is als je wacht met de buggy totdat de kleine kan zitten.... maar bij de meeste kindjes kan je hier niet op wachten dan passen ze al niet meer in de bak... gewoon doen waar je zelf een goed gevoel bij hebt
Hier zat Kyra met een maand of 5 in de buggy. Ik vond dat grote logge ding (kinderwagen) gewoon onhandig worden. Buggy kan in 4 standen. Dus was helemaal geen probleem. En ze vind het heerlijk
Hier met 6 maanden. Toen waren we in Spanje op vakantie en ze vond er niks meer aan om in de bak te liggen. Kwam constant met haar koppie omhoog en greep met beide handjes de randen vast om eroverheen te kunnen kijken We hebben hem omgebouwd en sindsdien heeft ze alleen maar genoten van wat ze allemaal zag!