mijn meisje slaapt niet meer door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mica, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    de titel zegt het al mijn dochtertje 6 mnd sliep de (op de eerste 2 week na) de eerste 4 maanden van haar leventje altijd door. Toen zijn we een weekend weg geweest en heb ik het schema iets veranderd nu draait ze zich s nachts om en moeten we wel 6 keer per nacht er uit om haar of op haar rug te draaien en om het speentje te geven.
    Opzich niet zo erg natuurlijk maar ja als jullie een idee hebben wat ik hieraan kan doen hoor ik het graag! Ze krijgt al rijstebloem in de laatste fles, en heb geprobeerd deze weer wat later te doen maar dat werkt ook niet.
    Ze gaat om 20:30 naar bed.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het kan een fase zijn, het gaat vanzelf weer wel voorbij.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier ook een hele tijd gehad, Kylian kon wel van rug naar buik draaien maar niet andersom :rolleyes:

Na 2 maanden had hij het allemaal door (hoe hij kon draaien met zijn slaapzak aan) en was het hele probleem over.

Gewoon volhouden dus, wat bij mij wel hielp is dat ik er al van uitging dat ik er een paar keer uit moest, als hij dan een keertje wat langer sliep vond ik het allemaal een stukje meevallen.

Groetjes Antia

4. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Toen Nathan zich kon omdraaien, hebben we hem gewoon op zijn buik laten slapen. Wel heel goed in de gaten gehouden de eerste paar dagen.
    Verder is ie vanaf geboorte al heel sterk in zijn nek geweest, dus ik heb me eigenlijk nooit zorgen gemaakt over of hij wel of niet zijn hoofd zou kunnen omdraaien.

Verder over de speen, ja, hebben we ook gehad. Dat we de speen er weer in moesten doen 's nachts.
    Ook dat ging over, kan me niet eens meer herinneren hoe lang dat heeft geduurd, dat we daarvoor moesten opstaan.
    Nu kan hij hem er zelf in doen, of hij wordt er bijna niet meer wakker om. ik vind hem 's ochtends vaak genoeg vrolijk in bed, terwijl de speen op een zeker punt op de vloer is gevallen.

Deel Deze Pagina