Ik heb nu Difrax en BIBI geprobeerd, maar mijn zoontje spuugt hem er gelijk weer uit. Hij heeft een enorme zuigbehoefte maar snapt de speen niet echt. Nu zijn er een heleboel soorten, maar om ze nu allemaal te kopen en maar wat te proberen. Heeft iemand een tip of aanrader van een bepaald merk, wat er vaak makkelijk ingaat?
de difrax combi! heeft hier geholpen de rest wou hij allemaal niet. dat is zo,n ronde speen plaats van een platte, zit veel lekkerder in zijn mond.
Mijn dochtertje vond die van Avent heel fijn, ook wel makkelijk, zit zo'n plastic dingetje bij wat je er om kunt klikken als je hem niet gebruikt. Maar ze heeft maar een week of 7 een speen gehad, daarna vond ze haar duimpje.
Hier wil ze alleen die van bibi, die van difrax gaat ze soms zelfs van kokhalzen.. Andere heb ik nog niet uitgeprobeerd.
lijkt me zalig. al dat gedoe over afleren van een speen en zo, laat ze hier ook maar een duim pakken hoor gelukkig heeft Lasse een minder grote zuigbehoefte dan Sven had, hij krijgt 's nachts niet een namelijk, en dat scheelt een hoop heen en weer lopen haha
difrax combi - maar de dental pakt ze ook, die doet ze alleen meestal op z'n kop in haar mond. Ze draait hem zelfs bewust om op z'n kop, zodat je toch nog een beetje dat combi-effect krijgt...
hier heel weinig speen, maar in het begin wilde hij alleen de bibi spenen.... Na een week of 3 de duim en nooit geen speen meer gedaan (alleen met opstijgen van het vliegtuig, maar toen was die al 6 mnd)
O.k. dus de difrax combi of Avent komt hier het beste uit de test Bedankt, heb ik een beetje een richtlijn.
Ons zoontje pakt zowel bibi als Avent (Difrax pakt hij absoluut niet). In de loop van de tijd ben ik er wel achtergekomen dat hij Avent heel beter inhoudt. Bibi laat hij na een paar minuten alweer uit zijn mondje vallen zodat ik weer naar boven kan lopen om het speentje in te doen, maar Avent houdt hij rustig een uur in! Dus het is hier voornamelijk ook Avent.
Ben je pas bij 2 maanden begonnen met de speen? Hier gebruiken we die van Bibi, hij pakt hem goed. Die van Avent wilde hij absoluut niet, wat een lelijk ding is dat zeg!
Hier ook de difrax combi! Dental wil die echt niet hebben, terwijl hij die wel op zijn flessen heeft zitten....