Hier voor de eerste keer op 24 augustus. Toen was hij 7.5 maanden en het ging geweldig goed. We hadden bijna niks nodig en papa ging voor de zekerheid mee, als het niet goed ging kon hij hem eruit halen en zo snel verder winkelen. Maar het ging zo goed dat we ipv 3 dingetjes een grote zak vol hebben gekocht Dit was de eerste keer
Vanaf dat ze zelfstandig GAAN zitten, dus niet wanneer jij ze neerzet maar echt zelf gaan zitten en niet na een duwtje omvallen, ze moet zichzelf corrigeren. Hier was dat dus vanaf 9 maanden.
Wauw wat zit hij goed met 7,5 maand. Hoe bedoel je zelf gaan zitten? Vanuit de ligstand? Dat doet ze niet maar als ik daar op moet wachten hoef ik voorlopig nog niet om boodschappen .
Hier met 9 maanden. Hij zat toen super stabiel en was bijna zover dat hij zelf ging zitten. Toen 1 keer gedaan omdat het even niet anders kon, had een winkelwagentje nodig en in je eentje is dat niet handig, winkelwagen en wandelwagen. Inmiddels 2 weken verder en kan hij zelf zitten. Hij vindt het winkelwagentje trouwens GEWELDIG!!!
Ja, ze moet zelf gaan zitten, dus vanuit lig, naar zit. Er zijn andere manieren om met een baby boodschappen te doen trouwens.
Even off-topic (sorry ts), maar wat heb jij toch een heerlijk ventje. Zie wel eens vaker foto's voorbij komen en vind hem zo'n lief, guitig koppie hebben! Hier ook pas in het winkelwagentje toen hij zelf ging zitten. Met 11 maanden was dat geloof ik.
Hier pas laat, omdat ik boodschappen meestal doe met de kinderwagen of draagdoek, maar idd; pas doen als ze goed zelf kunnen gaan zitten.
Dat vind ik toch niet helemaal een goede regel om aan te houden.. Mees is nu bijna 1 en gaat nog steeds niet vanuit liggen zelf zitten.. Wel vanuit lopen, kruipen etc.. Hier vanaf een maand of 9 in het zitje van het winkelwagenkarretje. Toen ook begonnen met fietsen met Mees voorop. Het gaat erg goed en hij vindt het super!
Dat weet je niet, dacht ook wel eens dat m'n zoontje nooit zou gaan lopen en ineens liep ie Hier zat ie met ruim 10 maanden in het winkelwagentje, ben altijd wel voorzichtig met dat soort dingen...of je persé moet wachten tot ze zelf gaat zitten weet ik eigenlijk niet maar ze moet echt wel stevig kunnen blijven zitten! Als je denkt dat ze er klaar voor is kan je het natuurlijk proberen als je niet zo veel nodig hebt...
hier met een maandje of 10.. ze zat eigenlijk stabieler in haar fietsstoeltje dan in de winkelwagen - dat viel me nog best tegen . Hoewel de winkelwagen van AH er wel wat stabieler uitziet (minder ruimte) dan de andere wagens.
Hier met ongeveer 6 maandjes toen ging ze al zelf zitten. Was alleen wat onstabiel in de c1000 wagentjes haha. Hebben d'r best vaak recht moeten zetten.
Ze zit wel al stabiel, als ik haar een duwtje geef valt ze zeker niet om! En fietsen gaat ook erg goed. Toch maar eens gaan proberen dan, maar vind het wel een goede tip om de eerste keer even samen te gaan!
Ben ik het ook niet helemaal mee eens eigenlijk. Mijn dochter zit vanaf haar zesde maand al super stevig. Ze komt nu zelf omhoog qua staan, stapt aan je hand enz.. Maar zelf gaan zitten doet ze dus nog niet. Ze is nu bijna 11 maanden, en zit al vanaf 8 maanden in de winkelkar. Ze kan zichzelf ook prima corrigeren.. Ik begrijp nooit zo goed van dit allemaal MOET.. Je kan toch zelf prima zien waar je kindje aan toe is of niet?
Dan denk ik dat ik moet wachten tot Dylan 2 jaar is ofzo Maar hij krijgt fysiotherapie en ik mag hem gewoon neerzetten zo vaak als hij wil. Hij zit bijna de ganse dag en dat mag. Qua zitten is hij ook heel erg voor, qua de rest is hij achter omdat hij buikligging haat. Als hij gaat liggen dan krijgt hij zichzelf wel omhoog door zijn buikspieren
Hier denk ik vanaf een maand of acht - ze zat al heel lang heel goed, al kwam ze nog niet zelf van lig naar zit. Nu een half jaar later hebben we een ander probleem: ze blijft niet zitten maar wurmt haar benen uit de gaten! Eerst een beetje schuin zitten met 1 been er half uit, nou ja. Grote schrik toen ze ineens breed lachend STOND in het zitje... kinderstoel trouwens hetzelfde verhaal als ze niet in t gordeltje zit. WAAROM hebben de winkelwagentjes en de meeste kinderstoelen in restaurants hier geen gordeltje, zoals in het buitenland heel gebruikelijk is? Ik ga niet meer met een gerust hart boodschappen doen! Laatst in het restaurant haar al vastgebonden met de ceintuur van mijn jas. Als er nog iemand een goede tip heeft voor een makkelijk meeneembaar en bruikbaar gordeltje - graag!