We hebben met Ruben nooit geen eetproblemen gehad en alles ging er met smaak in. Nu sinds een week of wat steekt hij tijdens het eten zijn tong uit zodat alles eruit valt, pff! Hij wil dan ook echt niet! Ik heb het dan alleen over het warme eten want de rest eet hij nog erg goed, alleen het avondeten niet! Toetje dan weer wel en de avondpapfles gaat er ook in. Klinkt dit herkenbaar voor iemand? Je wil toch dat je kind goed eet maar daar komt zo dus niks van
Jeremy heeft een hele tijd zijn fruit geweigerd. vanuit het niets wilde hi het niet meer. En ong. anderhalve week later at hij het ineens weer. weet nu nog steeds niet hoe het komt.
Ja hoor herkenbaar, tis een fase! Vooral proberen je er niet druk om te maken! Geen strijd ervan maken, dus als hij het niet wilt gewoon laten gaan zo gaan ze eten niet als iets vervelend ervaren. Ik weet hoe frustrerend het is als ze de warme hap niet eten maar heb toen van alles geprobeerd en dit werkte bij Giovanna het beste! Hoe het bij jouw kindje werkt weet ik natuurlijk niet maar misschien heb je er wat aan.
Hij heeft een sprong heel vervelend, maar het gaat over... Blijven aanbieden en na verloop van tijd accepteert hij het weer en eet hij alles weer op. Bij ons zoontje was het ook bij brood het geval, en denk je dat hij te weinig krijgt, dan geeft je hem bijvoorbeeld even pap of zo (maar wel eerst het warm eten aanbieden, hoor ) Succes ermee, en vooral er geen strijd van maken Groetjes, vonneg
heel herkenbaar mijn zoontje heeft het een paar keer gehad duurde de ene keer een week de andere keer 2 spuugde alles uit duwde de lepel met zijn tong weg maar zodra het toetje kwam ging zijn mond helemaal open. het is elke keer vanzelf weer over gegaan. blijf gewoon aanbieden en maar er geen moeten van verder eet en drinkt ie goed dus zou me niet al te druk maken. veel suc6.
Het is echt een fase,zo eten ze weer een periode heel goed en zo weer niet...vooral maar niet te druk om maken,zolang ze maar genoeg drinken!
Jip heel herkenbaar! Hier zijn soms dagen achtermekaar dat hij zo knoeit met zijn eten en dan ook echt niet wilt eten (ook vaak zelf uit zijn mond plukken ) en dan zijn weer dagen dat hij gewoon eet zonder problemen... Denk idd dat het een fase is!
Herkenbaar meestal zijn het periodes. Ik geef Steven momenteel kauw vitamines, weet ik zeker dat hij alles binnen krijgt.
Ruben wou net aleweer geen eten hebben.. DRAMA maar het toetje wou wel... FRUSTI! Ben zo bang dat ie tekort komt Doe hem s avonds wel meer pap als laatste fles...