Op de teentjes lopen ...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Mar 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Kyano loopt nu al een tijdje los en af en toe valt hij nog wel eens want dan zie je hem denken '' huh sta ik nou los :) '' ..... het gekke van het lopen vind ik dat hij zo vaak op zijn teentjes loopt, als hij stil staat dan staat hij gewoon plat op zijn voetjes en hij loopt soms wel eens plat op zijn voetjes maar meerendeels loopt hij op zijn teentjes...

is dit normaal? doen meerdere kindjes dit ? .... en waarom doen ze dit ?

Liefs Chantal

2. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    ik lees mee,Sophie loopt nog niet los maar langs de tafel doet ze het ook heel vaak...

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Hier nog een kleine dame die alleen maar op haar tenen loopt, langs de tafel maar ook als ik haar handjes vasthoud... Ik weet het in elk geval niet en op het cb kreeg ik geen fatsoelijk antwoord..

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat dit normaal is. Vigo doet dit ook, en toen ik nog op het KDV werkte zag ik meerdere kindjes die net konden lopen dit ook doen.
    Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar als je twijfelt kan je misschien het CB eens bellen?

5. chantal1984

Ik had precies het zelfde, ze konden daar niet uitleggen waarom die ukkies dat precies doen ... volgens mij zijn ze daar niet zo snugger :) ... vandaar mijn vraag hier :D

6. evon

evon Actief lid

May 18, 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
  7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Toen Joris langs de tafel liep liep hij ook vaak op zijn tenen, maar nu hij vrolijk rondloopt in huis loopt hij niet meer op zijn tenen ;) De eerste stapjes waren vaak wel nog op zijn tenen, maar sinds hij echt loopt doet hij dat niet meer.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven doet dat nu nog wel eens, vinden ze denk ik grappig zou niet weten waarom ze het deden...

9. chantal1984

Kyano loopt ook nog niet ongelooflijk lang al los en doet het nog niet continue omdat tie vind dat kruipen nog iets sneller gaat ;) :) ....

Ik bedenk me ineens zou het misschien komen omdat Kyano in een loopstoeltje zit en zich afzet met zijn teentjes, miss denkt hij wel dat hij dat met lopen ook moet doen ..... of denk ik nu te ver :oops:

Share This Page