Ik ben met 15 - 20 - 25 weken geweest en hoef nu pas weer met 30 weken terug te komen. Ik was bij de jongens gewend dat het o.g.m. naar 4-3-2- weken ging. Ik zat toen met 30 weken volgens mij al op om de drie weken. Ik weet overigens nog niet of ik dit erg vind. Ik vind het wel lekker makkelijk om niet zo vaak te hoeven (zeker als de periode korter wordt dan zijn de fijne tijdstippen vaak al bezet. Nu is het zo ruim van te voren dat 'mijn' tijd (vlak na begin van school en aan het begin van het spreekuur) altijd nog vrij is. Verder voel ik me oke en voel ik de baby goed schoppen.
Ik ga om de 4 weken. Vanaf de volgende keer ga ik geloof ik om de 3 weken en dan wordt het steeds een week minder.
Ik ga ook om de 4 weken en met 27 weken word het om de 3 weken en daarna steeds minder maar dat zal bij jou uiteindelijk ook minder worden hoor,maar om de 5 weken vind ik wel lang hoor en vanaf 27 weken weet ik dat het normaal is dat je om de 3 weken gaat,maar ja iedere vk is anders denk ik dan. groetjes maica
Vanaf 8w tot 25w ben ik om de 4w geweest en de volgende in volgende week maandag...dus ga nu om de 3 weken En voor elk bezoek staat 20 minuten. Er staat om de 4w voor...vind ik toch vervelend dat ze het dan velengen bij jou...ze krijgen een bedrag voor je via verzekering en daar staat een bep. zorg voor...en daar beknibbelen ze op. Vind ik verkeerde zuinigheid!
ik moest met 8 weken en 15 weken en de volgende x is met 21 weken en daarna geloof ik om de 4 weken op het einde om de week en helemaal het einde iedere week,..... als ik goed geluisterd heb
dit is de derde zwangerschap die ik bij deze vlk doe. Bij de anderen was het ook niet zo. Dus ik vroeg me af of dit nu een foutje was of niet.
nou dat valt ook wel weer mee, want ik heb met 7w een extra echo i.v.m. extreme misselijk en ook nog een keer een avondconsult ivm mogelijke weeen.
hey luna, bij mij tellen ze ook gewoon af, nu was het elke om de 4 weken en nu zit er 3 weken tussen, straks na de 2e keer 3 weken ertussen gaat het naar 2 weken enzenz... ik weet natuurlijk ook niet anders omdat dit het 1e kindje is van ons
Als je zwangerschap probleemloos verloopt kunnen ze er meer tijd tussen doen. Als je wel graag eerder op controle wilt komen, kun je dit volgens mij gewoon aangeven. Bij mij wisselde het heel erg: 1e: 9-16-22-26-29-32-34-36-37-38 2e: 8-13-19-23-27-30-33-35-37 3e: 7-16-21 (tot nu toe)
bij mij zit er tot nu toe ook steeds 5 weken tussen. Intake bij 10 weken, later bij 16 weken, 21 weken en de volgende keer bij 26 weken. Ik vind het wel prima hoor, zolang als het goed gaat hoef je toch ook niet vaker daar te zitten?
ik ben met 8 - 13 - 17 weken geweest moet met 20 weken terug komen daarna weet ik niet hoeveel er tussen zit volgens mij dan om de 3 weken
Ik ga iedere 4 weken en hoe meer ik naar de 40 weken kom hoe vaker het wordt. geloof dat ik vanaf 30 weken om de 2 weken moet en vanaf 37 weken iedere week.
bij mij was het tot 27 weken om de 4 weken en van de 27e week om de 3 weken en hoe straks is het zelfs ergens om de 2 weken
He Luna, ik had 11-16-20-24-28 en nu 31 dus om de 3 weken, dat is 2x en dan vanaf 36 weken om de 2 weken... Ik vind het wel weinig hoor nu nog om de 5 weken..!
Ik ben geweest met 10-15-20 weken. En nu moet ik weer met 24 - 27 - 30 - 32 - 34 - 36 en vanaf dan elke week.
ik heb het nagevraagd en het blijkt geen foutje te zijn, dus volgende controle is ook weer pas over 5 weken.