Daar gaan we weer, 15 dagen na Pregnyl. Normaal heb ik rond deze tijd een witte actiontest (1x 14 dagen na Pregnyl een test gehad met lichte streep, maar was van buitenlands merk). Ik kan alleen maar verdrietig zijn, bang dat het weer van de Pregnyl komt.
Jeetje wat spannend meid! Ik vind hem ook wel heel duidelijk hoor... heb je deze maand niet doorgetest tot een witte test? Normaal zeg ik pas over 2 dgn testen maar tegen jou zeg ik echt morgen weer testen! Het is je gegund.
Ik heb ook goede hoop! Na 15 dagen zou ie een stuk lichter moeten zijn als je niet zwanger zou zijn. Ik duim voor je!
Test heb ik vanmiddag om 15.00 uur gedaan. Net keek ik en er stond slechts nog een pennenstreepje. Dat betekent niet veel goeds zeker? Ik durf gewoon écht nog niet blij te zijn.
Dit komt omdat die dan opdroogt. Streepje verdwijnt langzaam. Je kan er haarlak opspuiten als het streepje nog goed duidelijk is dan blijft die mooi staan. Benieuwd naar je nieuwe testje... Alvast voorzichtig gefeliciteerd ♡
wat spannend zeg maar ik heb 15 dagen na pregnyl echt nooit zo'n duidelijke streep gehad behalve de laatste ronde en toen bleek ik dus zwanger te zijn. Ik ben benieuwd naar je nieuwe test
Waarom ziet het er niet goed uit ts? Mooie streep als je het mij vraagt! Hoe voel je je? Anders voor de zekerheid kv2v5 test?
Niet?! Jawel joh! Hij is beduidend donkerder fan gisteren. Wanneer het van de pregnyl is, moet hij juist lichter worden. Gefeliciteerd!
Ik vind het ook een mooie streep hoor TS... en je kunt middag en ochtendtesten niet met elkaar vergelijken hè!
Meid ga het nu maar geloven, dit is na 16 dagen geen pregnyl meer hoor! Van harte gefeliciteerd, het is gelukt! Nu beginnen die andere wachtweken...waar niemand ooit over praat. De wachtweken naar de eerste echo. Spannend, zenuwslopend. Maar hardstikke zwanger! Gefeliciteerd!
Ik zeg ook gefeliciteerd met je zwangerschap <3 zoo leuk voor je.. En idd de wachtweken naar de eerste echo en alles eromheen hoor je bijna niemand over maar nu eerst maar is gaan genieten en de overtuiging gaan krijgen dat je toch echt zwanger bent...
Pff zou het dan echt? Waarom ik twijfel? Het lijntje stond er nog niet gelijk, Had ie niet moeten knallen, de IUI is vandaag 14 dagen geleden. Ik heb gister de gynaecoloog gebeld en ik mocht van hun pas midden volgende week weer testen(20 dagen na Pregnyl en 18 dagen na IUI), omdat het toch nog Pregnyl kon zijn.