Wipstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rodayna, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Wanneer hebben jullie de wipstoel in gebruik genomen?

2. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Net voordat ons zoontje 2mnd werd. We hadden er 1 met speelboog. Hij begon toen net zijn handjes te ontdekken en ik denk dat de wipstoel met boog hem een beetje mee heeft geholpen. Want de eerste dag probeerde hij met alle moeite de knuffeltjes vast te pakken (natuurlijk gigantisch misgrijpen, maar die blik vol met concentratie! Geweldig :D ) En minder dan een week daarna greep hij de knuffels al stevig en iets daarna stopte hij ze in zijn mond. Nu gebruikt hij de speelboog als een soort van trampoline voor zijn voetjes.

Ik gebruikte de wipstoel meestal als ik moest opruimen en dan nam ik hem mee, zodat ik op me gemak kon opruimen en hij in de ronde kon kijken. Of als hij net rond etenstijd waker werd. Dan konden wij op ons gemak eten en hij vermaakte zich wel eventjes in zijn stoeltje.

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier zat ze echt al eerder in het wippertje, denk met een week of 3 al. We hadden een babybjorn wippertje en daar kunnen ze al heel vroeg in. Dochter had ook flinke reflux, dus neerleggen ging hier helemaal niet, had het wippertje in de box staan met de mobiel erboven.

Ligt dus ook wel aan je wippertje en hoe plat die kan. Als je m helemaal plat kan doen maakt het nauurlijk niet zoveel uit. Dan zou je hem kunnen gebruiken al hoewel ik thuis dan liever de box zou gebruiken.

4. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Met een week of 2/3. Maar niet lang hoor. Wij hebben ook een babybjörn wipper. Zijn er erg blij mee. Een van de beste aankopen ooit :D

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    In de 1e 3 weken al... Toen ze snachts weigerde te slapen (omgekeerd ritme) , heeft ze ter afwisseling regelmatig eventjes in de wipper gezeten -box was ze het niet mee eens..

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    met een week of 2 3 hij vond het geweldig keek als een trotse kerel de wereld in zo mooi gezicht prachtig

Deel Deze Pagina