hoi volgens mijn telling moet ik 8 weken zijn maar bij de eggo van gisteren na lang zoeken alleen een holte te zien ze kon ook niet zien of die leeg was, bij mijn tweede kindje en de 8 wken eggo zagen ze ook niet veel maar bij deze zwangerschap wel wat bloed verloren dus ben nu wel heel bang voor een miskraam. bij elke beetje pijn in mijn buik denk ik daar gaat het. over twee weken weer een eggo. gr moeder
Hallo moeder. Dat is wel even schrikken dan. Wat zei de verloskundige/gyn ervan? Hopen dat je over 2 weken wel iets ziet op de echo. Sterkte.
Vervelend dat je nu twee weken in spanning zit. Dat beetje bloedverlies hoeft niks te zeggen als het niet veel was. Ik had dit met 6 weken (2 dagen een beetje) en m'n zoontje is nu inmiddels 6 maanden. Het kan zijn dat je op de 8 weken echo nog niks ziet, maar dit zegt nog niks. Sterkte met afwachten en probeer afleiding te zoeken en jezelf niet gek te maken. Weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
Jee wat een onzekerheid zeg. Misschien ben je toch minder ver zwanger als dat je zelf berekend hebt? Wel naar dat je nu weer 2 weken moet wachten. Heel veel sterkte met wachten. Hopelijk is de volgende echo goed. Bloedverlies wil niet altijd wat zeggen, kan van een evt innesteling zijn.
`Wat een onzekerheid meid, ik hoop voor je dat het toch goed zit .......Ik neem aan dat je een inwendige echo hebt gehad ? Daar zou je met 8 weken wel wat moeten zien , kan het zijn dat je minder ver bent dan dat je denkt ? knuffffffffffff
bedankt voor jullie lieve reactie, ik heb inderdaad een inwendige eggo gehad. bij mijn tweede kindje was de eerste eggo ook wat onduidelijk maar beter dan deze. ik dacht eerst er zit helemaal niks. de veloskundige gaf 3 optie. -of ik ben nog niet zo ver pas een week of 4 5. -of het is leeg en moet nog afkomen. -of het is heel onduidelijk en heb ik net zo geluk als met mijn tweede kindje. alleen omdat ik wat bloedverlies heb gehad denk ze eerder aan optie 1 en 2. gr
Heb je een regelmatige cyclus van 28 dagen? Wanneer had je voor het eerst een positieve test in handen ??? Ik hoop voor je dat het toch allemaal goed zit.
Wat denk je zelf? Is er een kans dat je een stuk korter zwanger bent? Wanneer heb je positief getest, (want dat zegt een boel). Sterkte met afwachten joh! Vraag evt gewoon voor volgende week een echo: als het namelijk WEL goed is, moet je dan echt wel meer zien dan bij deze echo en dan zit je tenminste niet zo lang in spanning!
Hebben ze ook buiten je baarmoeder gekeken? Dat kan ook met het inwendige echo-apparaat. Aangezien je bloedverlies hebt gehad en er in de baarmoeder geen kindje te zien was, kunnen ze een bbz niet uitsluiten. Vraag daarnaar!
hoi, kan haast niet korter zwanger zijn had vrij snel een posetiefe test en ben vrij regelmatig ongesteld het is maar een keer voorgekomen dat ik twee weken later ongesteld werdt. dacht toen ook zwanger te zijn maar de testen wezen niks uit. ik zal zeker volgende week vragen of ze verder willen kijken bedankt!!