Hoi, Een vraagje had gister avond steken links onder in me buik van de ei sprong of evt de laatste groei spurt. Maar had ook op de wc een klodder rekbaar slijm wat ik best ver uit kon trekken tussen me vingers. Gister helaas niet meer kunnen klussen zou vanavond te laat zijn . Ik voel die steekjes niet meer trouwens.
Eigenlijk voelt niemand de eisprong! Vrouwen die ovulatiepijn hebben, voelen vaak de laatste groeispurt (heeft te maken met een bepaalde druk van het eiblaasje in de eierstok). Tussen de pijn en de daadwerkelijke ovulatie kan een aantal dagen zitten. Gebruik je ovulatie testen trouwens? Grote kans dat je eisprong er binnen niet al te lange tijd eraan zit te komen. Vergeet niet dat slijm dat je ineens verliest "oud" slijm kan zijn, het slijm waarnemen vanuit je slip of toilet is niet 100% betrouwbaar, beste is wat slijm wegnemen vanaf de baarmoedermond. Veel vrouwen verliezen slijm terwijl de eisprong al geweest is (omdat het slijm er vaak pas later uitkomt). Het kan overigens ook sperma zijn. Sperma kan namelijk ook rekbaar zijn, niet van origine, maar wel wanneer het vermengt is met jouw slijm. Zou het zeker vanavond nog even gezellig maken . En misschien over 2 dagen nog eens gezellig maken voor de zekerheid!