ik heb een buikband van mijn zus gehad en vind het een leuk ding. Ik krijg ook al best wel een buikje en wil hem eigenlijk al om gaan doen. omdatmijn shirts best wel kort zijn en dan heb je niet zo'n bloot stuk. En ik vind het leuk staan. Maar mijn vriend vind het onzin en aandachttrekkerij als je hem nu al om doet omdat hij vind dat je die moet omdoen als je echt dik bent.. wat vinden jullie?
Rond de tijd waar jij nu inzit had ik ook vaak al een buikband om hoor. Idd wat jij zegt om de shirts die te kort werden toch nog aan te kunnen. Is toch makkelijk met zo'n buikband! GEwoon lekker aandoen hoor! En je mag best showen met je buik. Bent al bijna 17 weken zwanger dus bijna op de helft!
Hehe toevallig ga ik zo naar de stad om te kijken of ze ook te koop zijn in kleine maten. Ik ben nog maar 11 weken (morgen dan) maar door mijn enorm opgezette darmen kruipen al m'n shirts omhoog. Ik zie er dus ook uit alsof ik al zeker 4 maanden ver ben... Ik draag dan ook al sinds m'n 6e week positiekleding (vooral broeken en rokken want ik paste nergens meer in) maar een buikband is een praktische tussenoplossing, voor als je niet meteen shirts en truien kunt of wilt kopen. Dus ik zou zeggen: ga lekker sjoppen! Aandacht vragen voor je buik mag hoor, als je zwanger bent!
Ik ben het eerlijk gezegd wel een beetje met je vriend eens. Ik vind het geen aanstellerij, maar om nu zo de aandacht op je de buik te bevestigen terwijl het nog geen waanzinnige buik is vind ik een beetje een triest gezicht. Maar dat is mijn mening... Als jij het leuk vind moet je het vooral doen, maar je vroeg om onze mening. groetjes, Cleo
Ik vind buikbanden zowiezo dom, sorry, t valt ECHT ook wel op als iemand zwanger is zowiezo, en ander skoop je positieshirts die wel over je buik vallen.
Gewoon doen! Trots zijn op je buik en al helemaal als je shirts niet meer goed passen! Ik ga het ook doen!
Doen hoor. Ik draag die buikbanden ook als verlenging van mijn shirts. Dus gewoon onder mijn eigen shirts en niet erover heen. Bij mij ziet niemand dat ik die buikvbanden draag, kan net zo goed een hemdje zijn die langer is.Ik vind het ook een handige oplossing.
Als je er een aan wilt lekker doen. Ik heb ze meestal onder een shirt aan over een buik vind ik niet zo mooi maar smakelen verschillen.
ik droeg ook al bij 14 weken een buikband omdat shirts te kort waren en buikje al zichtbaar, wel heb ik ze de hele zwangerschap onder mijn shirts gedragen, over mijn shirts vond ik te opvallend..... maar ieder zijn keus
Ik zou ook heel graag buikbanden gaan kopen. Heb al hele leuke gezien (bij toeval ). Met handjes en voetjes erop. Lijkt me leuk en handig, want ik draag meestal heupbroeken. En je mag je buik nu toch lekker de aandacht geven!
Ook ik droeg bij 16 weken al buikbanden, niet zo zeer om mijn buik te accentueren maar ook omdat sommige broeken niet meer dicht wilden (tenminste, het kon wel, maar zat echt verschrikkelijk vervelend). Bij 10 weken heb ik het een keer thuis gedaan voor de gein, en zag er toen idd meteen "mega zwanger" uit terwijl ik me zo nog niet voelde. Dus heb het toen maar ff uitgesteld, tot het echt nodig was voor de broeken. En waarom zou ik mijn buik onder een groot shirt moeten verbergen? Ik ben niet de dunste van mezelf en nu heb ik eindelijk een buik met een reden, en die mogen anderen best wel zien. Tja het valt op.. so what? Ik ben toch ook zwanger, ben nu eindelijk een keer trots op mijn baby buik. Het wordt een ander verhaal als ik de banden na de zwangerschap nog blijf dragen... dat gaat me ook iets te ver O ja, en zelfs bij mijn trouwoutfit heb ik een buikband gekocht. Dat breekt het wit een beetje, en zie er dunner uit met band dan zonder Groetjes Daphne
Nou ik vind ook dat als je shirts te kort worden, of je broeken te krap, dat je best een buikband kan dragen hoor! Ik had er een gekregen en die sloot al mooi aan met 9 weken, toen heb ik m ook gewoon gedragen. Zelf draag ik ze wel onder mijn shirts ipv erover. Probeer het soms maar dat vind ik zelf zo raar staan....
Gewoon doen hoor meiske! Niks aandachtrekkerij of triest gedoe! Gewoon trots zijn op het geen er in je buik groeit en iedereen mag dat toch zien? Daarbij ze zijn zooooooooooooo leuk Ik heb er ook al drie in huis en vandaag al even voor de grap ene omgehad, met een kussen erin. . . Zodra ik ook maar het idee heb dat je een beetje zwanger buikje ziet ipv een gewoon eten dikke buik, gaat de band direct om! Gelukkig is mijn menneke net zo trots als ik op die aankomende groeiende buik dat als ik de buikband nu al om zou doen hij er geen enkel probleem mee heeft!
Hier nog zo een! Ik vind m'n buik nog niet dik genoeg om hem echt als buikband te dragen dus draag ik ze gewoon als 'rokjes' zeg maar. Beetje kontbedekking en het staat nog leuk ook
Gewoon doen hoor als jij dat leuk vindt! Ik draag al heel lang buikbanden omdat mijn shirts te kort werden en omdat ik al snel positiekleding aan moest, maar deze eigenlijk nog nét ff te ruim zaten. Met zo'n band sloot het dan weer mooi aan. Ikzelf draag ze wel onder mijn shirts. Je ziet ze wel heel goed omdat mijn shirts steeds meer omhoog kruipen. En persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als iemand haarbuik accentueert terwijl het nog geem megadikke buik is. Dan voorkom je ook dat mensen twijfelen of je zwanger bent of gewoon dikker bent geworden
ik heb hem ook gewoon onder mijn shirt aan hoor.. vind het beter dan een blote buik. hihi over mijn buik vind ik niks en daar is ie nog iets te groot voor.. zal vanavond ff een foto maken
en bedankt vriend! ik draag hem pas een week of 4 minimaal! ik bedoel; doe wat jij wil en als jij dat al mooi vind! moet je dat doen! ik bedoel ik h ad ook al snel echt een bol buikje! ik kan geen shirt meer vinden zonder dat ik een blote buik heb
gewoon doen! Ik doe het ook! Al een week of 2. Ik vind het leuk staan en heb een beetje poep aan wat een ander er van vindt.... Ik ben zwanger en heb een band om.