Ik droeg ook al rond de 12 weken een buikband, wel onder mijn t-shirts zodat het eigenlijk niet opviel. Moest dit doen omdat ik niet meer in mijn gewone broeken paste en bij een positiebroek zag je de elastiek omdat mijn t-shirtjes dan te kort waren en die moest ik dragen want op het werk moet ik een outfit dragen, zwanger of niet. Grtz x
Ik doe het ook al lekker wel! Ik vind dat ik al best een behoorlijk buikje heb en show graag! Mijn man vond het eerst ook een beetje vroeg, maar nu hij er aan gewend is zegt hij dat het eigenlijk ook best leuk is en dat ik best trots mag zijn! Marian
Ik draag ze ook over een T-shirt, met nog een jasje erover. Alle shirtjes zijn te kort geworden dus ik vind het wel een handige oplossing. Nooit bij stil gestaan dat iemand dat aanstellerig zou kunnen vinden. Ik ben toch zwanger? Nou ja, ieder zijn meug.
ik zal zelf nooit zo'n ding omdoen maar dat is gewoon iets persoonlijks of je het wel of niet mooi vindt en of het wel of niet bij je past, ik vindt het soms ontzettend mooi om te zien, maar voor mij persoonlijk is het gewoon niks, en dat heeft niks met aandachttrekkerij te maken, en trouwens dan nog zeg? je mag toch ook de aandacht trekken voor hetgeen er in je buik groeit...nee meid als jij zo graag zo'n buikband wil dragen en je hebt er "genoeg"buik voor waarom dan niet, lekker showen je zwangerschapsbuikie...
Ik vind dat je beter een paar buikbanden aan kan schaffen dan allemaal nieuwe positieshirts. de meeste gewone shirts passen ook prima maar zijn gewoon te kort, ik vind het zonde van mijn geld en wat is er nou mis met buikbanden, ik vind het gewoon handig, maar dat is mijn mening. met ongeveer 19 week droeg ik ze ook omdat mijn shirtjes te kort zijn nu...
ik draag de buikbanden sinds de 16e week, mijn t'shirtjes werden te kort, en ik droeg al positiebroeken, dus als ik me armen omhoog deed dan zag je die donkerblauwe elastiek helemaal zitten, dat vond ik niet zo mooi gezicht, ik draag de banden onder mijn shirtjes zo hoef ik ook niet allemaal nieuwe shirts te kopen, en die banden zijn een stuk goedkoper. patricia
ik heb 3 verschillende kleuren buikbanden en draag ze onder mijn shirts als ze te kort zijn. Vind het ook zonde om nieuwe kleding te kopen. Het kan wel zo zijn dat je buik in het shirt blijft staan en kun je ze niet meer aan na de bevalling. Maar ja, dat maakt me niets uit. Koop liever straks na de bevalling nieuwe kleding.
ik droeg ze met 16 wkn ook al... want me shirts waren niet lang genoeg meer... en je moet je buikje wel beetje warm houden... @ cleo het is niet triets het is gewoon een hulp middel... miss is haar buik wel groter als de joue dat weet e niet... buiken zijn niet hetzelfde... @ maisy buikbanden zijn voordeliger.... je komt btw niet echt aardig over miss op een andere manier bijv zonder caps.. je mening geven werkt beter
Ik kan niet wachten totdat ik er een om kan. Wil wel een beetje buik hebben als ik hem ga dragen. Het is gewoon een praktische oplossing, met een blote buik/te kort shirtje is pas aandacht vragen.
Ik ben nu 20 weken en draag de band ong. 2 weken. Het staat niet alleen leuk, maar zit tevens lekker stevig. En met koud weer ook lekker warm
Lekker doen meid. Ik vind buikbanden (mits goed gedragen) gracieus staan. Sierlijk, vrouwelijk en laat zien dat je trots bent op je zwangere buik. En vooral dat je een buik hebt omdat je zwanger bent en niet omdat je dik bent! Want dat verschil is niet altijd te zien... En dan maakt een buikband het gewoon net ff af!
gewoon lekker doen meid! Als je het zelf lekker vind zitten en leuk vind staan, moet je het gewoon doen... Ikzelf heb er het figuur niet echt voor, maar vind het erg leuk bij anderen staan. groetjes
Als ik lange shirts draag lijk ik net een nijlpaard. Het werkt beter als ik iets straks draag met een buikband. Dan lijk ik alles bij elkaar iets kleiner/slanker dan wanneer ik tenten aan doe. Ik kan nu ook nog gewoon mijn normale shirts en blouses aan, dus ik heb alleen een paar zwangerschapsbroeken gekocht en een stuk of 5 buikbanden. Ik denk dat het aan mijn figuur ligt, hoor, want ik vind strakke zwangerschapsshirts vaak leuk staan bij anderen. Op de een of andere manier lijk ik heel massief als ik geen band om doe.
Ik vind een buikband wel mooi, maar alleen als je idd echt een buik hebt. Ik heb ze zelf overigens nooit gedragen, vond het mooier om strakke jurkjes en rokken te dragen, maar ja das smaak,he? En ik vind ook dat een zwangere buik gezien mag worden,hoor! Prachtig
Ik vind dat iedereen moet doen wat zij leuk vindt. Ik heb er ook al wel een paar liggen, maar onze VK zegt wel dat je er op moet letten dat je ze niet altijd aan hebt en dat je zo lang mogelijk zou moeten wachten met ze te gebruiken, daar je buik- en rugspieren er erg lui van worden. Dus ik doe het gewoon bij bepaalde broeken en zo aan
ik zit nu net de topic over de babybelt te lezen, misschien bedoelde de vk die wel (het lui worden van spieren en banden door zo'n band)
ik ben zo blij dat ze die dingen uitgevonden hebben, het scheelt niet alleen een hoop geld, ze zijn nog leuk ook. ik heb er een paar in verschillende kleuren (bruin, aqua, legergroen en twee zwarte) ik draag ze niet over mijn shirts maar eronder als verlenging. je kunt heel veel shirt dan gewoon weer lekker aan doen en het breekt ook wat. en zo wat je mag je buik showen hoor! er groeit iets geweldigs daar en daar mag je trots op zijn! het allerbelangrijkste is wat jij er van vind, en als je het leuk combineert weet ik zeker dat je vriend ook enthousiast is!