vanaf wanneer jezelf opsluiten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Aag, Jul 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Lekker erop uit gaan als je zin en energie hebt! Zeker met deze mooie zomerse dagen. Ik ging er gewoon lekker op uit, niet te ver weg, want daar had ik gewoon geen zin in. Maar ging wel gewoon de deur uit, boodschappen doen, hond uitlaten, naar de film, afspreken met vriendinnen. Uiteindelijk werd ik met 41.3 ingeleid en werd meneer pas na 36 uur dmv keizersnede geboren.

2. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Vooral lekker doen waar je zin in hebt en niet op de bank gaan zitten wachten dan lang het heel langggg duren;)

Bij mijn vorige bevallen zijn wel de vliezen gebroken boven op de badkamer en was echt niet normaal hoeveel dus moet zeggen dat ik daar nu wel steeds aan denk van het zal straks toch niet ineens in de supermarkt gebeuren maarja je kan er niks aan doen en de kans ik maar heel klein

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha jup! Vlak voor de film heen, direct in de pauze en direct na de film ;)

4. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Pauze? Hebben jullie pauzes in de bioscoop?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Yes zeker! Gelukkig wel :D

6. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,768
    2,184
    113
    Ik ging aan het einde echt niet heel de dag binnen zitten hoor! Ik voelde me met 41 weken nog steeds op en top en deed alles gewoon. Ik had zoiets van: als mijn vliezen breken in de supermarkt, lekker boeiend. Je hebt nog alle tijd om naar huis te komen. Zo niet, dan geval ik gewoon in de supermarkt, leuk verhaal voor later :roflmao:

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Niet overal (Pathé meestal niet) maar veel bioscopen ook wel..

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Met 40 weken ben ik nog een vriendin gaan opzoeken. Ik had namelijk niet het idee dat het elk moment kon gaan beginnen of zo.
    Na die dag ben ik wel dichter bij huis gebleven. Maar ik ging wel gewoon nog uiteten, wandelen, boodschappen doen, enz. Ik voelde me lichamelijk ook gewoon nog goed.
    Op de dag dat de weeën begonnen (met 41+3) ben ik ook gewoon nog buiten geweest.

9. jessiejz

jessiejz Actief lid

Apr 19, 2013
    294
    70
    28
    Female
    verzorgende ig
    Gelderland
    Ben met 38+2 bevallen. Met 36 weken nog een lang weekend weg geweest, 2,5 uur rijden.
    Alle dagen, zowel alleen als met gezelschap, nog een uur wandelen met de hond. Ook alleen met de auto naar het bos en daar wandelen.
    Ging ook nog rustig naar de stad, uiteten, bios

10. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Ik doe alles gewoon nog, ik denk dat in beweging blijven en gewoon doorgaan met je dagelijkse bezigheden ook beter is indien mogelijk. Het enige wat ik niet meer doe is de weekboodschappen halen, die bestel ik nu en m'n man haalt ze op omdat ik het gewoon te uitputtend vind. Ik moet wel zeggen dat ik het niet meer heel fijn vind om alleen weg te gaan en doe dat behalve naar de vk ook bijna niet. Verder is de enige voorzorgsmaatregel die ik genomen heb een dikke handdoek op de stoel van de auto. De kans dat mijn vliezen breken als eerste teken is klein maar je weet maar nooit :)

11. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Bij de eerste braken mijn vliezen 's nachts, daarna gelijk weeen.

Bij de tweede en derde was ik net een half uurtje thuis van winkelen toen de weeen begonnen.

Heb er thuis niet op zitten 'wachten'. Ging nog van alles doen. Wel in een lager tempo.

12. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Bij ons ook niet meer hoor. Alleen als de film langer duurt dan 2.5 uur ofzo.
    Met de zwangerschap van mijn zoon ook nog alles gedaan. Met 40 weken liep ik vrolijk rond in de prenetal.
    Probeer er nu ook veel op uit te gaan. Lukt iets minder door de bi.

Share This Page