Nu breekt mijn klomp! Ik had dus zo'n belly talk gehuurd en wou hem morgen eigenlijk weer terug sturen omdat ik het hartslagje toch nog niet kon vinden. Nu besloot ik om het nog 1 keer te proberen voordat ik hem weer helemaal in zijn doosje zou pakken en dicht zou plakken en wat denk je? IK HEB ZOJUIST HET HARTSLAGJE GEVONDEN!!! Eerst twijfelde ik nog gigantisch of het wel de baby was en niet mijn eigen hartslag. Maar mijn eigen hartslag gaat veel langzamer en klinkt ook anders (heb wel 5x gechecked ) Het is toch écht de baby! Toch? Op onderstaande link kan je het hartje beluisteren: http://video.tinypic.com/player.php?v=4fzg6k2 (er zit wel een beetje ruis in, maarja.Belly-Talk he. )
Écht wel t hartje van je kleintje! Leuk he, wij hebben ook zo'n babysound besteld. Helemaal geweldig! Alleen er word aangeraden m niet te vaak te gebruiken, wij gebruiken m nu om de dag.
Het is zeker helemaal geweldig! Beluister hem steeds weer opnieuw Ik wil straks nog wel een keer proberen om het hartje beter op te nemen. Vind het een beetje jammer dat hier zoveel ruis bij zit. *zucht* wie had dat gedacht... En al helemaal bij 11 weken en 3 dagen!!!