Reageert jullie baby op bepaalde muziek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiekies, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Vond het zo een mooi idee om hetzelfde liedje te zingen als mijn vader vroeger voor ons deed.

Ik zette de ipad aan met twinkle twinkle little star en legde die op mijn buik. Baby 1 die onder ligt begon direct met ploppen.
    Baby 2 reageerde haast niet... Ik pianomuziek aangedaan, Yiruma. Na een paar seconde ging ook deze baby ploppen maar was baby 1 weer stil.

Met Nederlandse muziek voel je ze beide naar de ipad draaien en gaat ook af en toe echt mijn buik op en neer...

Reageert jullie baby ook op een bepaald iets?

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    hier word vooral gereageerd op broer en zus, als die gaan gillen begint hij/zij te stuiteren :p

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier wordt ook vooral gereageerd op grote zus. Vooral als zij weg loopt, dan lijkt het net of baby wil zeggen hallo ik wil ook mee!

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Niet echt specifieke muziek.. Al reageert hij erg wild op mijn 'sportles' muziek. Ik heb tot 23 weken sportlessen gegeven, als ik nu die nummers aanzet op de computer wordt hij er iedergeval wakker van ;)

5. WitteN

WitteN Niet meer actief

Katy Perry is hier een hit :)
    Andere muziek ook hoor, maar bij die muziek wordt er flink gedanst!

6. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Op muziek reageerd ze eigenlijk niet. Ze reageerd wel gelijk als ik 'slaap kindje slaap' voor dr zing

Deel Deze Pagina