Van voor naar achter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Freya09, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freya09

Freya09 Lid

14 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Sorry voor het onromantische onderwerp, maar ik heb een klein tipje waar misschien sommigen iets aan hebben: wij waren al een flinke tijd bezig met zwanger worden, en het wilde maar niet lukken. In december had ik het tijdelijk naast me neergelegd, ik wilde zonder me schuldig te voelen tijdens de feestdagen lekker een borreltje kunnen drinken en een sigaretje roken. Wel hield ik mijn ei in de gaten en heb we in die tijd twee keer geklust. Je weet het tenslotte nooit ;). Wat we deze keer wel anders hebben gedaan is het standje *bloost*. Ik ben dol op de hondjespositie, en zo 'maken we het dan ook bijna altijd af'. Maar deze keer hebben we de missionarishouding gedaan, en deze maand bleek het ineens raak te zijn! :) Ik wil niet zeggen dat het een garantie is voor succes, maar het valt te proberen, toch?

2. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Schaam je niet, alleen maar lief dat je het met de anderen deelt!
    Op internet staat dit ook als tip. Hondjes trouwens ook maar missionaris (man boven vrouw onder) ook. En wat ook een tip is:
    Daarna nog zorgen voor 1 of 2 hoogtepunten. Heeft te maken met baarmoedermond die samentrekt.
    Ergens op het internet staat een artikel van 30 tips ofzo.
    Idd geen garantie het zijn slechts tips.

3. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    OH SORRY, en natuurlijk van harte met je zwangerschap!!!

Oei, vergat ik dat bijna :S

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #4 Bouwjaar1979, 11 jan 2012
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
    Al vaak genoeg geprobeerg helaas zonder resultaat. Hopelijk werkt het bij mij andersom:)

Oja en van harte natuurlijk!

5. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    van harte gefeliciteerd geniet er lekker van.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    gefeliciteert wij doen t altijd ik bovenop behalve in mijn vruchtbare dagen maar tot nu toe nog geen resultaat(ik kan niet klaarkomen in missionarishouding)
    maar je weet maar nooit ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fijn dat het bij jullie is gelukt gefeliciteerd.
    Maar hier helpt geen enkel standje. We hebben de hele kamasutra al gehad.
    14 jaar verder sta nog steeds met een lege buik.
    1 Keer zwanger door hulp mmm. helaas mk.

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    gek genoeg was het bij ons ook raak bij liggende houding. is ook wel logisch want sperma kan dan makkelijker het eitje bereiken. als je bv bovenop je man gaat zitten (wat wij dan weer fijn vinsden...) is het lastiger om tegen de stroom op te zwemmen haha! maar ik heb ook gelezen van hondjes houding (de vrouw moet dan door haar armen zakken zodat haar gezicht het bed of de grond raakt) en van het hoogtepunt na de zaadlozing.

maar idd hebben we het in de ruim 5 jaar dat ik niet zwanger raakte op allerlei verschillende manieren gedaan maar niet gelukt...losgelaten en toen wel gelukt...toeval? misschien wel misschien niet...

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb idd ook gelezen dat 1 of 2 hoogtepunten nadien goed zijn.

En gefeliciteerd!

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    lees nu net op internet dat de "ochtendseks" meer zaadcellen heeft...nu met een klein mannetje is dat even lastig haha!overigens was het raak met twee keer die maand rond mn eisprong en dat was 's nachts...

11. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Mijn eerste reactie was...huh, tip?? wij doen het nooit anders.
    Maar er zijn natuurlijk ook andere standjes :)

12. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Klaarkomen na de man helpt zoiezo, alleen kan ik niet klaarkomen als ik onderop lig en wil hij na het klaarkomen niet meer onderop omdat het vocht bij hem schraal aanvoelt.

Deel Deze Pagina