Gênante vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by ukkie1985, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    :)Even een vraag voor alle dames hier:) sorry maar wel een beetje een gênante vraag.

Wij hebben gisteravond een "gezellige" avond gehad en uiteraard na de daad even met de beentjes in de lucht gelegen ( je weet nooit;)). Na 10 minuten geplast trouwens en vanochtend gedoucht.
    Maar als ik nu naar de wc ga ruik ik het nog steeds... En het ruikt niet naar bloemetjes moet ik zeggen;).

Hebben jullie dit ook?? Vind het eigenlijk wel heel gênant want vanavond gaan we waarschijnlijk wel weer gezellig maken en zou het heel vervelend vinden als hij dat dan ruikt..

Iemand tips?

2. AzA

AzA Niet meer actief

Hey,

Ik herken het. Ik dacht dat ik een schimmelinfectie had vanwege de geur... ben de dag daarop gelijk naar de dokter gegaan. Zij had even gekeken en ze gaf aan dat ze vruchtbaar slijm zag en dat het geen infectie was maar dat de zuurgraad in mn vagina even niet in balans was? nja, ze zei; mocht het te lang duren kom dan even terug. Ik moest het dus afwachten. Die avond was het eigenlijk al minder en de volgende dag nergens meer last van.

Dus soms door hormonen of stress is de balans in je vagina niet helemaal optimaal. Wat ik had begrepen dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.:):)

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ah herkenning!
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben:) Heb het normaal namelijk niet, maar wel zo rond mn eisprong dus zal wel met mn hormonen te maken hebben.
    Mocht het volgende week nog zijn kan ik altijd nog even naar de ha.
    Bedankt voor je reactie!

4. AzA

AzA Niet meer actief

Ja en ik had ook omdat ik het erg gênant vond voor mn man tijdens de gezellige uren, (En die moesten wel komen omdat ik in mn vruchtbare tijd was natuurlijk. :) ) had ik dus voordat we het gezellig hadden even alles beneden goed gewassen met lactacyd. Toch voor het frissere gevuuul:)

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik heb de laatste keer maar even een babydoekje gebruikt :D had ff geen tijd om uitgebreid te gaan wassen haha

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan hormonaal zijn, kan ook een (tijdelijke) reactie zijn van jouw lijf op zijn spul. Kan een combinatie zijn.
    Wassen met water en kijken of het niet jeukt/roodziet; als dat niet zo is, is er niks raars aan de hand.

7. Saraken

Saraken Lid

Apr 11, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker herkenbaar!
    Ik gebruik lactacyt of vochtig wcpapier om wat te 'maskeren' :)

8. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

Mar 28, 2011
    1,474
    395
    83
    Meiden.. Lactacyd schijnt niet goed te zijn als je bezig bent voor een kinderwens ... Heeft te maken met de zuurgraad en zou niet goed zijn voor het zaad!

9. Tero

Tero Actief lid

Dec 7, 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, babydoekjes etc evenmin. Niet goed voo rhet zaad maar ook echt niet goed voor de zuurgraad van je vagina. Gewoon wassen met water.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Klopt, lacatcyd en dergelijke veroorzaakt juist een verstoring in de zuurgraad, ondanks wat ze zeggen in de reclames dat het juist goed is..
    Lacatcyd zorgt vaak juist voor schimmelinfecties....

Dus gewoon alleen water gebruiken ;)

11. AzA

AzA Niet meer actief

Ohh serieus? Terwijl mijn dokter mij geadviseerd heeft om lactacyd te gebruiken....

En is het dan slecht voor de zaadjes? Ik gebruik et alleen uitwendig. Dus hoe kan het dan slecht voor de zaadjes zijn dan? :)

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Met een babydoekje maak je toch ook de vaginale schoon van mn dochter ;)?

13. Denkertje1

Dec 18, 2013
    51
    0
    0
    Ik krijg juist schimmelinfecties van babydoekjes of van dat natte wc papier...

14. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik het écht goed schoon wilde hebben van binnen dan zette ik een paar seconden de douchekop goed tegen mn vagina.
    Het water stroomt dan naar binnen en spoelt alles schoon. Maar dit moet je zeker niet te vaak doen ivm zuurgraad, maar voor dit soort momentjes kan t zeker geen kwaad.

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ehhh.. dat is ook niet slim! Alleen water daar gebruiken! Ook bij je dochter dus.

16. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Water tast de zuurgraad niet aan. Is neutraal. Dus waarom zou dit verkeerd zijn?

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Omdat een vagina dus van binnen de boel zelf regelt, die moet ip niet helpen ook niet met water..

18. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam

Daarom inderdaad.

Maar als je je dusdanig "ranzig" voelt als de ts dan kies ik liever voor een waterreiniging dan geen reiniging ;)

Share This Page