Nu begrijp ik er echt helemaal niks meer van. Ik zit een beetje te wachten op mijn menstruatie, maar die is altijd wel vrij onregelmatig. Had een paar dagen geleden al 2 zwangerschapstesten gedaan, die negatief waren. dus vanochtend dacht ik, misschien is mijn menstruatie weer eens zo erg laat dat ik mijn eisprong nog helemaal niet gehad heb. Dus heb toen een ovulatietest gedaan en terwijl ik zo op de wc zat met dat staafje dacht ik: kan ook wel gelijk nog een zwangerschapstest erbij doen De ovulatietest was erg positief en mijn zwangerschapstest heeft een licht blauw streepje.. Ik ben nu een beetje in de war... Moet ik mijn vriend bellen om hem te zeggen dat hij nu naar huis moet komen omdat ik mijn eisprong heb... of omdat ik zwanger ben..
Oh ja.. ik heb voor de rest geen tekenen van zwangerschaps. Geen misselijkheid, pijnlijke borsten.. niks
éen zwangerschapstest reageert enkel op hcg, een ovu test schijnt ook wel eens te reageren op hcg ipv enkel lh. dus als je een positieve zwangerschapstest hebt dan denk ik toch goed nieuws! maarreeeh heb je een foto.
Hey, Zwangerschapstesten zijn specifiek voor hCG, ovulatietesten detecteren altijd hCG én LH. Die lijken namelijk heel erg op elkaar. No worries dus, je bent gewoon lekker zwanger. Gefeliciteerd! Hier staat het heel mooi uitgelegd.
Echt nergens last van.. was laatst een keertje misselijk, maar denk dat dat door de grote zak m&m's kwam die ik in een keer had opgegeten