Maar hoor ik dan niet gewoon de ontrekkingsbloeding te krijgen? Want ook die heb ik niet gehad. Ik heb wel een beetje een opgeblazen buik, aders op mijn borsten en sinds een paar dagen echt super gevoelige tepels (bijna op het pijn-gevoelig af) en meer witte afscheiding (sorry voor de info, maar het lijkt soms wel of het vloeit daar beneden)
Heb vorige maand ook 3 weken moeten wachten op een onttrekkingsbloeding, en dan meteen raak! Gisteren 5 dagen voor NOD positief getest met Sensitest...
@kwek Gefeliciteerd! Direct raak Dus jij hebt na het stoppen met de pil ook geen onttrekkingsbloeding gehad? Voor alle dames, want ik vraag me af of je niet standaard die onttrekkingsbloeding hoort te krijgen als je stopt met de pil. Dat is toch een soort van "bijverschijnsel" van de pil? Ik moet er wel bij zeggen dat ik na 3 pillen van mijn strip gestopt ben (mycrogynon 30 maar dan de neppe variant die apotheken tegenwoordig verstrekken) In de bijsluiter stond dat je elk moment kon stoppen en ik was echt flauw van de pil Ik heb trouwens na mijn bloeding in januari mijn pil wel doorgeslikt, maar dan zou ik toch des te meer juist die onttrekkingsbloeding moeten krijgen. Ik ben in de war :s :s :s