doorzichtig slijm bij afvegen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamagisa, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden,weer even een berichtje van mij...
    Ik zit te wachten op mijn nod..heb een cyclus tussen de 23 en 28 dagen..als ik 28 dgn aan houdt dan mag ik 21 september testen...ik heb telkens bij het afvegen doorzichtige slijmsliertjes (sorry!) En normaal heb ik na mijn ei altijd pijn in mijn borsten,en nu niet! Vreemd toch! Herkend iemand dit???

Liefs

2. Delta

Delta Niet meer actief

nou dat had ik dus ook... slijm afvegen, nooit gehad ook...
    en nu ook geen pijn in borsten, vorige maand wel.. spannend he ! mijn nod is ook ongeveer 21 sept ! maar mag niet voor 24 sept testen.. van mezelf.. spannend meid!

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0

Hoi evaa, spannend!!!
    Heb jij nu nog slijm bij afvegen?
    En verder nog kwaaltjes?
    Ik ben alleen erg moe,en soms wat hoofdpijn...maar verder niets!
    Ik mag ook de 21e testen, dan heb ik mijn langste cyclus genomen van 28 dgn.

Liefs

4. Delta

Delta Niet meer actief

nee nu niet meer zo ! wel wat witverlies in ondergoed en soms wat gevoelige buik, ook wat steekjes gehad...
    ik ben ook de hele week al verkouden, dus ja... ik mag de 21e ook testen, ga nu ook uit van een cyclus van 28 dagen, vorige was 26 dagen...
    je hoeft niet altijd heel veel te voelen als je zwanger bent ! spannend dus.. echt alleen een test kan t uitwijzen volgende week :D
    heb jij nog slijm bij afvegen?

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meid,nee ook niet meer zo,heel af en toe maar...
    Wel hoofdpijn en voel me soms wat duizelig,maar dat kan ook weer door de hoofdpijn komen natuurlijk...
    Ik vind het vreemd dat normaal mijn borsten altijd pijnlijk zijn,en nu niet...zou het kunnen dat je geen eisprong hebt? Ik gebruik geen ovu testen,omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn.
    Maar inderdaad alleen een test geeft duidelijkheid! Ik heb me wel voorgenomen om niet voor mijn nod te testen,en jij?
    Hoop dat je hartstikke zwanger bent natuurlijk ;)

Liefs

6. kleinemuppet

15 sep 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    .

Hey,

Ik heb precies hetzelfde en heb dit nooit eerder gehad.
    Vooral het slijm ( ipv ongesteld worden ) en geen zere (.) (.) !!
    Ook heb ik een zwaar gevoel in mijn baarmoeder.

Verder niet zoveel kwaaltjes,
    alleen mijn moeder vroeg zich af of ik toevallig zwanger ben!!!
    Dit ziet ze aan de lijntjes in je gezicht, en ze heeft het altijd juist :)

Ik hoop dat ze gelijk heeft en snel een positieve test in handen mag krijgen.

Ik ben trouwens nu 11 dgn (geloof ik) over tijd en ga de 21ste een bloedtest laten doen.

Dan gaan jullie toch ook testen?

Good luck
    en ik hoop voor iedereen 2 || :p

Deel Deze Pagina