Ja de titel zegt t eigenlijk al he? Ik vroeg me af of je al een kinder electrische tandenbortsel kunt gebruiken vanaf een jaar of 1,5. Iemand die het weet...
Dat kan meteen hoor, ik gebruik het ook. Vooral in het begin was het vechten om ze te poetsen, had tenminste het idee dat ik nog wat poetste, omdat het electrisch sneller/beter gaat Groetjes Brez
de meeste borsteltjes voor op een elektrische tandenborstel zijn vanaf 3 jaar. Volgens mij is het ook beter om voor die tijd gewoon te poetsen. Met een elektrische kan je denk ik makkelijk te hard poetsen en het tandvlees kan nog heel gevoelig zijn.
Ik heb hem ook gekocht, maar ze vind hem nog een beetje griezelig. Dat het tot 3 jaar niet mag heeft denk ik te maken met het losse opzet borsteltje.
Wij poetsen Ysabelles tandjes nu een maand of 3 met een elektrische tandenborstel (ze is anderhalf). Met een gewone tandenborstel poetsen is echt een drama, maar met een elektrische laat ze gewoon toe. We doen het wel extra voorzichtig, maar de tandarts zei ook dat dat absoluut geen kwaad kon.
Onze tandarts zei ook dat het geen kwaad kan, alleen voor mijn eigen gevoel doe ik het toch maar niet... Ik heb echt het idee dat jelle's tandjes uit zijn mond rammelen met dat ding.. PLus dat ik de borstelharen erg hard vind in vergelijking met de tandenborstel die Jelle nu heeft... (Oral B stage 1) Er is wel een electrische tandenborstel met een sensitive stand te koop, die trilt niet zo hard, zeg maar... Volgens mij is hij van Braun, maar dat weet ik niet zeker...
Ik heb mijn tandarts hierover gebeld omdat er op de verpakking idd staat vanaf drie jaar, maar hij vond het prima hoor. Kan meteen. Volgens hem kan het absoluut geen kwaad en is het zelfs goed omdat je veel beter kan poetsen ermee. Dus gewoon lekker doen!
Ja ik heb er nu een gekocht en hij vindt het geweldig. Papa doet het ook zo hè dus dat was een win win situatie Ik kan er nu ook overal veel beter bij moet ik zeggen. Met een gewone tandenborstel waren zijn voortanden wat lastigger omdat je heel die lip omhoog moet houden...en nu kan je er zo tussen komen. Fijn dus!