Ik voelde mijn tweede bij 13 wkn, bij de derde voelde ik al plopjes met 10-11 wkn. Bij 13 wkn zeker weten baby die voelde. Dus ik zou zeggen kan prima!
Wat ben jij negatief zeg. Ik ben zwanger van de 5e en voelde elk kindje eerder dan het vorige.. dit keer bij 10 weken.
ik voelde het dit keer bij 14 week. eerste 20 week...tweede 16 en nu nog eerder...ik voelde het met 14 week niet elke dag.
Je kunt het prima voelen met die termijn hoor. Ik voelde de eerste vanaf 14 weken duidelijk, wel alleen aan de zijkant en soms dagen lang niet. Had de placenta op de buikwand. Zoon voelde ik vanaf 10 weken heel zeker en gelijk ook veel. Placebta lag aan de achterwand. Nu voelde ik vanaf 10 weken kriebeltjes, ze worden steeds duidelijker maar niet vaak en ook steeds op dezelfde plekken. Placenta ligt weer tegen de buikwand dus is net geluk hebben waar de baby ligt. En ja als het zo vroeg is is het geen schoppen wat je voelt. Meer kriebeltjes van het draaien en schuiven van de baby. Nu voel ik wel degelijk af en toe een schopje of in ieder geval een plotseling gepor. Jammer dat de placenta weer voor ligt en het dus veel minder vaak te voelen is, maar het kan zeker.
Vanmiddag echo gehad en mn placenta zit aan de achterkant. Beeb is erg bewegelijk en echoscopiste zei dat het goed zou kunnen dat ik het al voelde
Ik voelde mijn eerste dochter pas met 22 weken (placenta aan de voorkant) en bij deze zwangerschap met 18 weken.
Ja, dat kan, zeker omdat het je 4 e kind is. L* voelde ik zo rond de 10 weken voor het eerst, werd hier voor gek verklaard op het forum, kon echt niet, bla di bla...Op een gegeven moment voelde ik een hele rare beweging in mijn buik, een soort verschuiving die best heel zeer deed, vanaf dat moment niets meer Maar goed, je denkt, ach het is nog zo klein, het zullen mijn darmen wel geweest zijn of zoiets. Tot dat wij het nieuws kregen dat hij overleden was....Achteraf gezien op die dag... Ik heb aan mijn gyn gevraagd of ik hem nu echt gevoeld kon hebben of niet. Hij zei, dat omdat het mijn vierde kindje was, je veel sneller beweging kan voelen en dat het zeker niet onmogelijk was. Zo vroeg wat voelen is best bijzonder, maar kon volgens hem wel degelijk. Overigens voelde ik mijn eerste al in de 14 e week, de 2e met 13 weken, de derde met 11 weken en de 4e dus tegen de 10e week aan. Ik ben er heilig van overtuigd, niet dat ik voelde schoppen natuurlijk, maar wel dat vlinderachtige gevoel.