Hallo lieve dames! Ik ben 2 dagen over tijd, iets wat mij nooit is overkomen met mijn regelmatige cyclus. Ik heb alle symptomen van een menstruatie: lage rugpijn, krampjes, vlagen van misselijkheid. Maar dus geen bloeding..Achteraf denk ik dat het misschien te maken heeft met het intensief diëten vd afgelopen weken en het grote en plotselinge gewichtsverlies. Vraag is wanneer wij het weer kunnen proberen? Krijg ik nog wel een eisprong, zonder eerst een bloeding te hebben gehad? Moet ik met ovulatietesten werken en zo ja, wanneer ermee beginnen? (Mijn menstruatie duurt altijd 5 dagen) Ben een beetje confused want heb hier geen ervaring mee. Hoop dat iemand mij wat tips kan geven. Dank jullie wel in ieder geval voor de moeite die jullie hebben genomen om deze lapt tekst te lezen. Liefs, Dehya
Zwanger? Ik ben zelf ook overtijd (voelde 2 weken geleden duidelijk mijn eisprong)maar teat gaf zondag nog negatief
Had inmiddels al op jouw eigen topic gereageerd. Jammer dat verder niemand antwoord op mijn vraag heeft.
Ben je al ongesteld geworden? Hoelang heb je aan de lijn gedaan en hoeveel ben je in die tijd afgevallen? Een crashdieet kan volgens mij wel invloed hebben op je cyclus. Ik weet alleen niet of je eerst een bloeding gehad moet hebben om weer een eisprong te krijgen. Ik denk van niet hoor, maar misschien dat iemand anders dat weet. Kan je het niet aan een verloskundige vragen? Tijdens een vruchtbaarheidsspreekuur? Misschien kan je telefonisch je vraag stellen.