Bestel jij je geboortekaartjes via internet waar erg veel keus is of ga je naar de plaatselijke drukkerij? Ben benieuwd hoe andere dit gedaan hebben en voor degene die al een kindje hebben: Hoe heb jij het gedaan en hoe is dat gegaan? Gr Otje
Wij zijn naar de drukkerij gegaan en hebben daar alle geboorteboeken met kaartjes erin die ze hadden geleend. Samen met het mannetje een hele avond zitten uitzoeken en toen de dag erna het kaartje besteld. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk contact toch fijner vind. Vooral omdat je dan een proefdrukje krijgt en nog alles kunt laten aanpassen. Maar misschien dat iemand anders via internet fijner vond
Ik laat ze ook gewoon bij mijn eigen drukker drukken, vindt dat toch iets prettiger dan via internet.
Hoi Otje, Wij ook via de drukker. We mochten wel maar steeds 3 boeken meenemen, dus ik heb wat op en neer gereden ! 3 boeken halen, 3 terug en 3 nieuwe halen, en dat een hele week ! Maar ... we hebben afgelopen weekend beslist wat het zal worden en ook te tekst helemaal uitgewerkt ! Vrijdag kan ik de proefdruk al ophalen ! Spannend ! Tip: maak foto's van kaartjes die je leuk vindt en schrijf de bestelnummers en de naam van het album erbij, anders weet je echt niet meer over welk kaartje het gaat ! Succes ermee, het is lastig, er zijn zo veel leuke ! Groetjes, Nikki F
Ik wil ze zelf ontwerpen en zelf (of m'n zwager) afdrukken. Ik heb me er alleen nog niet in verdiept, dus ik weet nog niet wat de mogelijkheden zijn. Anders denk ik dat het een drukker wordt.
Hallo, Wij hebben zowel de trouwkaarten als geboortekaartjes via internet besteld. Werkt het zelfde als bij de drukker. Je krijgt een proefexemplaar en kan alles altijd tot het laatste moment aan laten passen. Wij hebben er goede ervaringen mee. www.geboortekaartjes.nl
Via internet .. ik was nog in onderhandeling toen ik beviel. Ff mailen dat we bevallen waren met de teksten en voila.. Kaartjes met presentje kwam per post binnen!
Omdat ik een kaartje erg persoonlijk vindt ontwerpen we hem zelf en laten het drukken bij de plaatselijke drukker. Zo loop je nooit het risico dat iemand hetzelfde kaartje heeft. Dat vind ik zelf namelijk niet leuk. Narcissen
mijn vriend werkt zelf bij een reclame bureau en wij gaan binnenkort even bij hun ontwerper op de koffie en dan samen wat ideetjes opdoen. We laten het dan wel weer drukken door het bedrijf zelf, dus hoop op een beetje korting! Wij weten nog niet precies wat we willen maar waarschijnlijk willen we iets gaan doen met de gedichtjes die op onze eigen geboortekaartjes staan, die samenvoegen ofzo. En dan met een afbeelding van poesjes of poezepootjes erop, omdat we allebei gek op katten zijn er er ook 4 hebben!
Heb een eigen bedrijfje waarvoor ik o.a. ook geboortekaartjes ontwerp.... handig en leuk! Voor het drukken schakel ik een professionele drukkerij in. Otje jij komt uit Venlo? Grafiline in Hout-Blerick is een kleine drukkerij, die je erg persoonlijk en vriendelijk behandelen. Heb hier al eens een kaartje van een vriendin laten drukken. Prijsvoorbeeldje: (Ik lever dan wel eigen ontwerpje aan) 100 kaartjes + bijpassende enveloppe 150,- euro. Ze hebben ook een eigen website: http://www.grafiline.nl/ Kijk hier maar eens op! Succes ermee! Gr. Niki
Hoi Niki, Ik had die website van Grafiline al eens bekeken en wil binnenkort eens wat boeken gaan halen. Thnx voor de tip! Dus jij ontwerpt zelf kaartjes? Leuk zeg! Ik neem aan dat je zelf je eigen geboortekaartje ontworpen hebt? Duurt niet lang meer zie ik. Gr Otje
bij de eerste 2 hebben we ze bij een speciale winkel laten drukken. en nu ontwerpen we er zelf een, met behulp van een vriendin die waanzinnig goed kan tekenen. en dan een leuk papiertje uitzoeken, en laten printen. ik heb voorbeelden gezien en heel mooi resultaat.
Jaja, ligt al helemaal klaar! Enveloppen al beplakt... moeten alleen nog ff weten of het een jongen of een meisje is en wanneer hij/zij geboren wordt...!Als hij/zij er is zal ik mijn kaartje wel even in mijn album zetten. Maar ik ben er helemaal klaar voor, hoor! Succes met het uitzoeken, dat lijkt me toch ook wel leuk...! Gr. Niki
hallo, zelf getekend en gekleurt, toen ingescand, en geprint. eerst de voorkant, en na de bevalling de achterkant. de eerste kraamvisite (opa en oma) hebben hier de kaartjes geknipt. (waren rond. is wel veel werk) is wel veel werk, en je moet wel een goede printer hebben. ik heb ook gezien dat mensen ze zelf drukte, maar een (bewerkte) foto gebruikte. vond ik ook heel mooi. groetjes, lidwina
ff een vraagje... Hoe maak je een eigen ontwerp voor een geboorte kaartje. Ben zelf best creatief heb m'n trouwkaarten ook zelf gemaakt, maar voor geb. kaartje heb ik zelf niet zoveel ideeën...