Vanaf wanneer kan je testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linda76, Sep 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hallo Linda,

Hoe is het afgelopen met de test? Ik hoop van harte voor je/jullie dat ie positief was.
    En je nichtje? Lief klein ding zeker?
    Heel veel plezier met je nichtje en mocht de test deze keer negatief zijn geweest, dan duim ik de volgende keer voor je mee. Helpt vast.

Gr. Dolfijn

2. claudje10

claudje10 Actief lid

Sep 21, 2006
    130
    0
    0
    bij was gisteren ook de dag van mijn ongsteldheid. Nog niks gezien.
    maar ja, pas maand 1 nadat ik ben gestopt met de pil.
    Dus misschien duurt het nog wel even voordat het komt.
    Spannend!

3. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    En en en en? We zijn zooooooooo schieuwnierig :)

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Kom op , Laat ons niet langer in spanning ;) 8)

Xx Tan xX

5. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Hooooiii :) Nog steeds niet ongi. Ik wacht nog eventjes af tot woensdag, want ik twijfel of mijn cyclus 28 dagen is. Ik denk nl dat het misschien tot 30 is. als ik het woensdag nog niet ben dan ga ik een test doen! Spannneeennnddd :) Dank voor jullie meeleven, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Linda

6. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt spannend! Ik blijf voor je \:D/
    Heb je genoten van je nichtje, zal wel een moppie zijn he, heerlijk. Lekker van genieten hoor meis ;)
    Liefs, mussie

7. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Ja mijn nichtje is echt een popje. Mooie haartjes, mooi bol toetje. Echt een schat.

Ik ben NOG STEEDS niet ongi. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27 augustus. Dus op 24 aug. zou mijn NOD zijn uitgaand van 28 dagen cyclus. Maar, misschien is mijn cyclus deze maand wel 30, dus ik wacht vandaag en vanacht nog maar eventjes af. Als ik het morgen nog niet ben dan ga ik morgenvroeg een test doen!

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :D spannend .ik ga voor je duimen meid

9. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden. ik zie wat bloedvlekjes :( Ik hoop nog, eigenlijk tegen beter weten in, dat het hierbij blijft, maar waarschijnlijk is dit HET weer. :( K*t zeg. nou ja, volgende ronde beter.

Voor degenen die zich overigens afvragen waarom ik in rond 4 (5) zit terwijl ik al een 1,5 jaar bezig ben. komt gewoon omdat ik sinds 4 a 5 rondes pas meedoe op dit forum. Heb de rondes van de afgelopen 1,5 jaar niet geteld, is zo deprimerend :(

Iedereen die nog wel in de race zit deze maand: Veel succes!

Liefs Linda

10. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden. ik zie wat bloedvlekjes :( Ik hoop nog, eigenlijk tegen beter weten in, dat het hierbij blijft, maar waarschijnlijk is dit HET weer. :( K*t zeg. nou ja, volgende ronde beter. Dat is echt BALEN meis, verd. knuffie van mij

Voor degenen die zich overigens afvragen waarom ik in rond 4 (5) zit terwijl ik al een 1,5 jaar bezig ben. komt gewoon omdat ik sinds 4 a 5 rondes pas meedoe op dit forum. Heb de rondes van de afgelopen 1,5 jaar niet geteld, is zo deprimerend :(

Iedereen die nog wel in de race zit deze maand: Veel succes!

Liefs Linda

Share This Page