Hallo Damens, Ik heb even een dillema, als onze `3`uk wordt geboren is onze dochter 21 maanden. Nou vindt ik een dua wagen niet zo fijn en wilde ik dus een meerijd plankje met zitje kopen. Maar nu hoorde ik gisteren van mijn schoonzussen dat ze dan nog veelste jong is daarvoor. Hebben jullie hier ervaringen mee. Groetjes
Ik heb er geen ervaring mee, maar denk heel erg dat het kind-afhankelijk is. Heb het één keertje geprobeerd met mijn zoontje (18 maanden), maar dat was absoluut geen succes. Nu is mijn mannetje ook heel druk en bewegelijk. En stapt hij er af zodra ik stil stond. Geen optie dus voor mij, er komt een duo wagen (Donkey). Maar wellicht vind jou dochtertje het wel helemaal super, ff uitproberen!
Hier met veel plezier een meerijstoeltje (kid-sit) in gebruik, sinds dat Lucas 18-19 maanden is. Ik heb voor de geboorte van benjamin een heel aantal keren met hem geoefend en het gaat hartstikke goed! Het hangt idd af van je kindje, maar ze hoeft met 21 maanden dus zeker niet té jong te zijn. Ga anders gewoon eens uitproberen in baby-winkels met een prototype van je eigen kinderwagen en een plankje/zitje erachter.
Hoi Laris, Ja ik ben nu ook aan het kijken voor zn donkey, Maar je ziet nergens de prijzen volgens mij is die heel duur of niet? en ik hen eindelijk een mooie wandelwagen.
Mijn zoontje was ook 21 maanden toen we zo'n plankje aan de wagen van mijn dochtertje deden en hij vindt het geweldig! Ik vind ze ook veel te duur en heb 'm daarom via MP gekocht, als ie niet meer nodig is verkoop ik 'm ook weer