Nou ik heb een vraagje. Is het erg als je met Oud Op Nieuw buiten bent terwijl je nog 2 maandjes moet? Wand ik schrik nog vaak van die knallen dus ben bang dat er iets kan gebeuren. weet iemand hier andwoord op Groetjes Ramona
ik zou doen waar jij jezelf lekker bij voelt ik ben bang van vuurwerk dus mij krijg je toch al niet buiten en we hebben familie gewoon hier gevraagd dus dat is lekker makkelijk ! je kindje kan het wel horen maar heeft er geen last van hoor !
Heb het vorig jaar ook gewoon nog gedaan hoor en was uitgerekend voor 22 januari. Maar ik zie dat je nog 18 weken moet dus zeker geen probleem. grtz x Sylvie
Ja hoor zou gewoon gaan, mochten door de schrik toch je vliezen breken ( lijkt me stug) ben je zo weer binnen toch.
Denk daar nou maar niet over na want dan kan je helemaal de deur niet meer uit. je moet er vanuit gaan dat hij/zij lekker blijft zitten tot de 40 weken, en als het eerder komt dan heeft het zo moeten zijn en zal het echt niet aan het vuurwerk liggen. Als je er nu al zo tegenop ziet kan je maar beter gewoon lekker veilig en warm binnen blijven.
Ja ik zie wel hoe ik me op die dag voel zodra ik me erg onzeker ga voelen blijf ik zeker leker thuis zitten
Ja hoor ik moest ook nog 2 maanden.. ben half uur gaan lopen met mijn vriend.. Wel toen het al wat rustiger was hoor
Ja, ik vind het erg jammer dat ik dan niet naar buiten kan waneer het net begint maar voor alle zekerheid blijf ik toch lekker binnen tot half 1 en dan is het stukken rustiger hier
het is nu 22 november. Als je zoals je zegt nog 2 maanden moet zou je 22 januari al moeten bevallen snap ie?