Mijn dochter is nu 3 1/2 maand oud. Als ik haar de fles gaat het ongeveer 50 ml goed. Blijft rustig liggen en drinkt. Maar dan begint het!! Gaat schreeuwen huilen druk doen en wil niet meer drinken. Wacht dan even en dan drinkt ze weer een paar slokjes en dan weer en weer. Tot de fles op is. Het vervelende is dat het niet elke fles gebreurd. De tijdstip is ook heel verschillend. Heb het ook al aan het cb gevraagd maar die weten het ook niet . Eigenlijk heeft ze dit altijd al gehad. vanaf de geboorte. Maar dacht altijd dat het de krampjes was. Ook heb ik een andere fles en speen geprobeerd maar dat helpt ook niet. Herkend iemand dit of heeft tips??? P.S Geef voeding van nutrilon hongerige baby's(dit is aangeraden bij cb ivm hongerige baby) en fles van difrax met small speen (medium gaat te snel)
mijn 1ste reactie was misschien gaat het wel te langzaam voor haar. maar dat heb je ook al geprobeerd zie ik.. misschien op een andere manier haar fles geven? of even tussendoor laten rusten even een boertje laten en even rusten en dan weer verder? ik weet dat mijn zoontje dit ook verschrikkelijk had (maar die had nog veel meer problemen) en die heeft kma en reflux (niet dat ik nu wil suggeren dat zei dat ook heeft hoor)