gut ik lijk wel ondankbaar althans zo voelt het :S we zitten nu op de helft van de zwangerschap. de tijd gaat echt super snel. morgen hebben we 20 weken echo. en 10 april naar de verloskundige en 29 april hebben we een pret echo. we hebben er echt gewoon zin in de komende tijd. alleeen.... we zijn vorige week wezen kijken naar een kinderwagen. We hadden een leuke gezien alleen kan hier geen maxi cosie erop. Dat is iets wat we wel erg graag willen aangezien we niet echt een hele grote auto hebben. we waren dus aan het kijken naar een maxi cosi en een kinderwagen waar de maxi op kan. mijn schoonouders hadden gezegt dat ze de kinderwagen zouden halen die we als eerste hadden gezien. maar we waren een beetje aan het berekenen etc... het is voor ons voordeliger om die andere te halen etc... we hebben hierover me schoonmoeder gebelt... wat zei ze? Het is nog veel te vroeg om daar naar te kijken wacht er nog maar even mee. en nu 2 weken later wat heeft ze thuis staan een maxi cosi die ze gekregen heeft. een een stel wat je op de fiets kan zetten waarop de maxi cosi kan staan. (er zit een fiets stoeltje op mijn fiets vanwege ticho die andere past er nooit bij) ik voel me zo gepasseerd. tegen ons word gezegt niet kijken is nog te vroeg maar zelf word wel van alles aangepakt. ze had een badje voor ons. Ik had gezegt we hebben de standaard. en wat hebben we hier nu thuis staan een extra standaard onder het motto dan weet je zeker dat het past het is allemaal lief bedoeld enzo maar ik zit hier gewoon niet op te wachten. ik voel me zo ondankbaar...... ligt het aan mijn hormomen of?
Je bent niet ondankbaar hoor. En ik denk dat je schoonmoeder het ook goed bedoeld. Maar ze meet een beetje met 2 maten, jullie mogen nog niks kopen en nergens naar kijken, en hun halen al wel van alles in huis. Ik zou me er gewoon niks van aantrekken en gewoon kijken en kopen als je dat zelf wilt.
Lastig meid, niet helemaal eerlijk inderdaad. Gewoon doen wat jij wil doen hoor, anders gaat ze straks ook nog bepalen wanneer jij je kindje te eten geeft.
inderdaad zo zie ik het ook maar goed. wij denken dat wanneer wij er wat van zeggen dat we dan gezeur krijgen van ja maar jullie hebben al zo weinig (alsof zij weet hoe wij zitten:S) en als ik het kan krijgen dan is dat toch mooi mee genomen enzo. ik heb echt een super leuk badje gezien en me vriend vind die ook erg mooi... die wouden we volgende maand halen gewoon beetje bij beetje alles aanschaffen enzo. mjah heb het gevoel alsof het nu uit mijn handen word genomen
ja laat niet over je heen lopen. vind het wel raar, misschien wil je helemaal geen 2de hands dingen?!
Misschien kan je tegen je schoonmoeder zeggen dat je het heel lief vind dat ze spulletjes voor jullie haalt, maar dat jullie zelf ook wat dingen willen uitzoeken. En dat als ze iets wil halen ze het eerst even met jullie overlegt? En anders gooi je het er op dat je anders misschien dingen dubbel hebt.
we vinden het niet erg om 2e hands spulletjes te kopen. daar kijken we zelf ook naar alleen de box en de kidnerwagen willen we gewoon echt nieuw hebben en een matrasje ik denk dat we volgende week ook even gaan bellen met haar. me vriend denkt er net zo over als mij. maar we hebben het ook al een keer gezegd maar er word blijkbaar niet geluisterd.
Misschien idd even aankaarten dat je het heel lief vind maar dat jullie zelf graag de spulletjes willen uitzoeken. En gewoon je gang gaan hoor met het kopen van de spulletjes!
ik ken het maar al te goed, hier is het ook vaak zo geweest dat we wat wilden kopen en dat hun het dan al gedaan hadden. Op en gegeven moment was ik het beu dat alles voor mn dochtertje gekocht werd, kon niet eens zelf kleertjes en speelgoed uitzoeken enzo... En dat hebben we ten ook wel gezegd, en duidelijk gemaakt dat als ze wat willen schenken ze maar een spaarpot voor dr moeten kopen en daar geld in doen. En dan eens een keer met ons overleggen of we er dan wat voor willen kopen of op dr rekening willen storten... Nu gaat t wel wat beter gelukkig! Ben benieuwd als de 2e er strax is...
zo zitten wij dus ook. maar goed ben gewoon bang dat ze gaat zeuren als wij dingen kopen en zij die dingen ook aanschaft en dat wij het dan weer gedaan hebben zeg maar
@ Simone79 en heeft het gewerkt die spaarpot? ik vind het nog wel een goed idee. denk dat ik dat ook maar eens ga aan kaarten. maar goed ik ben ook gewoon bang dat ze hun bio kleinkind meer zullen verwennen dan onze zoon ticho (me vriend is niet de bio vader van ticho) en dat daar ook iets aan mee speelt enzo maar ja ik denk dat ik me gewoon te druk maak erover ofzo
Verplaatst naar Zwangerschap. De lounge is voor alles bedoeld, wat niet met zwanger zijn, baby's en kinderen te maken heeft. Graag goed opletten waar je iets plaatst. Elvira moderator